חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על צמיגים 

 

צמיגי הרכב הם היחידים שנוגעים בכביש בזמן הנסיעה ולכן יש להם חשיבות גבוהה ואין לזלזל בהם. צמיגים שאינם איכותיים או צמיגים בלויים, פוגעים משמעותית בבטיחות של הרכב והכי גרוע?

 

צמיגי הרכב הם היחידים שנוגעים בכביש בזמן הנסיעה ולכן יש להם חשיבות גבוהה ואין לזלזל בהם. צמיגים שאינם איכותיים או צמיגים בלויים, פוגעים משמעותית בבטיחות של הרכב והכי גרוע? מסכנים את כל מי שנוסע בו! צמיגים לרכב הם חלק בלתי נפרד מהרכב ויש לשמור עליהם ולהחליפם כשצריך מבלי לחכות. אז איך עושים את זה נכון? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת בשביל להבטיח שהצמיגים יהיו בטיחותיים, איכותיים ותקינים.

איך בוחרים צמיג בצורה האידיאלית? 

לכל רכב יש את הצמיג המתאים לו במידה. מידה זו מתאימה למתלי הרכב ולהיקף הגלגלים. כאשר אתם בוחרים צמיגים חדשים לרכב, תהיו חייבים לבדוק שהמידה אכן מתאימה. מידת הצמיג נמצאת בדרך כלל ברישיון הרכב. 

צמיגים חדשים או משומשים? 

אחריי שביררתם מהי המידה הנכונה של הצמיג, תוכלו לבחור בין צמיגים חדשים או משומשים. אין איסור לבחור בצמיגים משומשים כל עוד הצמיג המשומש הוא בן פחות משנה, מצבו טוב והחריצים שבו הם לפחות בעומק של שני מילימטרים. 

יקר יותר שווה איכותי יותר?

לא תמיד. בתחום הצמיגים התחרות היא גדולה ולכן לא נכון לומר שצמיג יקר יותר יהיה בהכרח איכותי יותר. תמיד חשוב לבדוק את אמינות החברה המייצרת, את אורך החיים הממוצע של הצמיגים מהחברה, איכות האחיזה של הצמיג בכביש ועוד נתונים שניתן לבדוק במפרט הטכני הנמצא באתרי האינטרנט של חברות הצמיגים ואצל בעלי המקצוע. 

איך שומרים על הצמיגים? 

אחת מהפעולות הכי חשובות שתוכלו לעשות על מנת למנוע תקלות ולדאוג לכך שהנסיעה שלכם תהיה בטוחה ככל שניתן היא לשמור על לחץ אוויר תקין בצמיגים. מומלץ ואף חובה לבדוק את לחץ האוויר בצמיגים אחת לשבוע או שבועיים לכל היותר. מלאו את הצמיגים באוויר בדיוק על פי הוראות היצרן ודאגו למלא גם את הגלגל הרזרבי מדי פעם למקרה שתצטרכו אותו. 

איך תדעו מתי להחליף את הצמיג? 

  • אם מופיעים סדקים בגומי של הצמיג. 
  • אם החריצים בצמיג נשחקו ועומקם הוא פחות מ- 2 מ"מ. 
  • אם יש נזק, חתך או שפשוף עמוק. 
  • אם הצמיג בן יותר מ- 3 או 4 שנים. 

האם כדאי תמיד להחליף מספר זוגי של צמיגים? 

חשוב להבין שבין שני צמיגים שונים מיצרנים שונים תמיד יהיה שוני שעשוי לפגוע ביציבות הרכב. מהסיבה הזו מומלץ להחליף או את כל ארבעת הצמיגים או שניים קדמיים/ אחוריים לצמיגים זהים מאותה החברה. לפי הנחיות של משרד התחבורה, אם מחליפים זוג צמיגים, את הצמיגים החדשים יותר יש להתקין מאחור. 

אל תחכו למחר ורכשו כבר עכשיו צמיגים בצורה קלה ומהירה 

מהיום תוכלו לרכוש צמיגים באמצעות האינטרנט בצורה בטוחה, פשוטה ונעימה. TIRE CLUB מציעים מגוון רחב של צמיגים לרכב במבצע משתלם במיוחד.  

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים