חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

לוחמי הסיירת של עיר הבירה חושפים 

 

התאגדנו על מנת להעניק מענה שלא היה קיים דאז, קורס הכשרה ייעודי מכון ומקצועי ליחידות החוד הצהליות תוך ההתחייבות מלאה להצלחת משתתפיו. מתן מענה מלא למשלבים מכלל גזרות האוכלוסייה תוך יצירת מעטפת עבודה באמצעותה הצלחנו ליישר קו למול סיפורי הרקע הקשים ביותר, סיטואציות מורכבות, מועמדים בעלי יכולות שונות לחלוטין וכיוצ’

 

התאגדנו על מנת להעניק מענה שלא היה קיים דאז, קורס הכשרה ייעודי מכון ומקצועי ליחידות החוד הצהליות תוך ההתחייבות מלאה להצלחת משתתפיו. מתן מענה מלא למשלבים מכלל גזרות האוכלוסייה תוך יצירת מעטפת עבודה באמצעותה הצלחנו ליישר קו למול סיפורי הרקע הקשים ביותר, סיטואציות מורכבות, מועמדים בעלי יכולות שונות לחלוטין וכיוצ’.

המאפיין אותנו באדרנלין כושר קרבי ובשונה מאחרים הוא שמדובר בחברת הכשרות יוקרתית המתבססת קווים מנחים ייחודיים במינם ואלו אשר מאפיינים את יחידת העלית המובילה בישראל ( יחידת הימ"מ )  כאשר הראשון מבניהם הינו מקצועיות והשני ניתוח מדעי, על אחד מהם נסקר במאמר שלפניכם.

ניתוח מדעי : יצירת התאמה מלאה בן המועמד למטרותיו האישיות

מדובר בהליך הכשרה המתבצע בליווי ניתוח מלא ע"י שילוב יד אדם ואמצעים טכנולוגים מתקדמים אותם פיתחו בוגרי יחידות הסייבר הישראליות הפועלים תחת חברת אדרנלין, כאשר מטרתם היא ניתוח המשתתף בתחילת דרכו תוך מתן מפרט מלא לנקודות בהם חסר ואת הפעולות המתבקשות ליצירת שלם ובהתאם ליחידה אליה מכוון להפעיל. מידע באמצעותו נציב למול  המועמד נקודות "דקירה" אינדיבידואליות ולפי לוח זמנים קבוע אשר ישקף למעננו את רמת שיפור המועמדים אותם אנו מוסרים לארבע אגפי הכשרה האחראים על הליך התפתחותם ובכך מעפילים הם לפסגות הגבוהות מכל.

דברי בוגר אדרנלין  : יחידת הימ"ס 

לפניכם דבריו של בוגר אדרנלין כושר קרבי בת ים אשר כיום סגר מעגל ומתפקד כמדריך בצוות ירושלים, בהם יחשוף בפניכם את השינוי שעבר בהליך ההכשרה תחת החברה.

מדור מקצועות הספורט - הם לקחו אותי כפרויקט אישי והפכו אותי ללוחם שעומד לפניכם היום, עבודה צוותית שבשגרה ופרטנית ברמה הבן אישית תוך סרגל מאמצים, תפריטי תזונה תוספי מנע וידע מקצועי שאין שני לו , ללא הם וההשקעה הבלתי נתפסת הזו אני יודע שהייתי היום במקום אחר. 

מדור פסיכולוגי - מעבר לאלו היה זה האגף הפסיכולוגי אשר הטמיע בי את המאפיינים המגדירים את לוחמי היחידה תוך הטמעת אמונה, ביטחון עצמי וידע רחב אשר העניק לי את היכולת לנתח את המעטפת שסביבי ולהעניק לה מענה ממוקד, בן אם היה מדובר במגבש אותו הרשמתי, מתגבש אותו שברתי פיזית ומנטלית או מפקד את אהדתו השגתי. 

מדור ניתוח וסטטיסטיקה - האגף המדהים ביותר באדרנלין וזה אשר מנתב את האחרים עי איסוף נותנים ושכלול רמת כלל המועמדים תוך הענקת אומדן התאמה מלא ע"י אותם הקריטריונים המובילים את סגלי הגיבושים השונים ושיקוף מהלכים מלאים אותם יש לנקוט על מנת להביא את משתתפי הקורס למקסום יכולות שיוביל להצלחותיהם.

שילוב כל אלו לצד עבודה שבשגרה, מענה מלא לאורך כל שעות היממה וליווי אישי ממדריך הצוות תחתיו פעלתי הפך אותי ללוחם העומד לפניכם היום.

ככה מתקבלים לסיירת 

אם אתם מכירים כי אתם שונים ומיוחדים ופשוט מגיע לכם הטוב ביותר - שירות חוצה גבולות ביחידות החוד הצהליות, אנחנו הכתובת אותה חיפשתם.

אדרנלין כושר קרבי – קורס ההכנה הבלעדי ופורץ הדרך לשירות משמעותי ביחידות העלית הצהליות מחכה רק לכם עם אימון ניסיון ללא עלות, להגשת מועמדות היכנסו לאתר, הזינו פרטים ונציגנו יצרו קשר כבר בימים הקרובים.

קרדיט: אדרנלין כושר קרבי , מאת עדי אבלס

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים