חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מדריך מלא - הנושאים שבהם מתעסק עו”ד מיסים

 

מערכת המיסוי המורכבת עשויה להיות בלתי מובנת ומסובכת למי שאינו מתמחה בתחום. יש להבין היטב את דיני המס וכיצד לתכנן מס או לפעול מול הרשויות, זאת על מנת להימנע מביצוע עבירות מס ולצמצם את חובת המס ככל שניתן

 

מערכת המיסוי המורכבת עשויה להיות בלתי מובנת ומסובכת למי שאינו מתמחה בתחום.
יש להבין היטב את דיני המס וכיצד לתכנן מס או לפעול מול הרשויות, זאת על מנת להימנע מביצוע עבירות מס ולצמצם את חובת המס ככל שניתן.
במידה וצצה מחלוקת מס או חלילה עולה חשד נגדכם בעבירת מס כמו השתמטות מנטל מס, חשוב לפנות למומחים כדי לקבל את הייעוץ המקצועי הטוב ביותר.
עורך דין מיסים הינו בעל ההסמכה הנדרשת והוא מומחה במיסוי ומייצג יחידים, חברות או גופים והינו בעל הבנה מעמיקה בחוקי ותקנות המס ויכול לסייע בכל הנוגע לטיפול בסכסוכי מס מול מס הכנסה, הכוונה במניעת טעויות מס וייעוץ וליווי בסוגים שונים של מיסוי, כמו מיסוי בינלאומי או מס על הנפקת ניירות ערך. 

תחומי ההתמחויות של עו"ד מיסים
עורך דין מיסים אמור להיות בקיא ומיומן בנושאים רבים הקשורים לעולם המיסוי הן האזרחי והן הפלילי. ביניהן עבירות מס שנחשבות לעבירה פלילית כאשר נהוג לסווג את עבירות המס לעבירות טכניות שבוצעו בתום לב ללא כוונת זדון ולעבירות מס מהותיות, שנראה שבוצעו בכוונה תחילה והענישה עליהן חמורה יותר ויכולה לכלול קנסות כבדים ואף ריצוי מאסר בפועל.
ישנן גם עבירות מע"מ הקשורות להתחמקות מתשלום על מע"מ או הפקת חשבוניות מזויפות במטרה לקבל תוספת מע"מ על עסקה שלא בוצעה או בוצעה בסכום אחר.
עו"ד מס רלבנטי גם במקרים בהם עולה חשד בדבר הלבנת הון – שיטה להלבנת כספים שמקורם מגיע מעיסוקים לא חוקיים דרך עסקים לגיטימיים על מנת להימנע מתשלום נטל המס וטשטוש מקורות ההכנסה הלא חוקיים.
עורך דין לענייני מיסוי יכול לסייע גם במקרים של תשלום בכסף שחור שעובר על חוק המזומן.
במידה ומדובר במיסוי בינלאומי, כדאי לפנות לעורך דין המכיר את החוקים במדינות זרות ויוכל לספק לכם ייצוג משפטי הולם גם מעבר לים או במשפט בינלאומי.
קיימים כל מני הליכים שעורך דין מיסים מיומן ומנוסה המכיר היטב את החוק ואת ההתנהלות יוכל לייעץ לכם לבחור בהם כמו גילוי מרצון, נוהל שבאמצעות ניתן להמיר אישום פלילי בקנס מנהלתי פעם בחיים, לשלם את התשלומים שהושמטו בדוחות כולל קנס כדי להיחלץ מאישום פלילי או תשלום כופר שמטרתו היא לשלם קנס מנהלי כתחליף להליך פלילי.
עו"ד לענייני מס ידע גם לנהל מו"מ מול הרשויות ולסייע בהפחתת וצמצום העונש שאמור להיות מוטל ולסייע בהתנהלות תקינה.

איך עו"ד מיסים יעזור לכם?
אל תחכו לבעיה שתצוץ לפתע כדי להתייעץ עם עו"ד מיסים. ניתן להקדים את התרופה למכה ובעת פתיחת עסק, תהליך גיבוש הסכמים בינלאומיים, כניסה לשותפות עסקית ועוד מצבים שנוגעים במיסוי לפנות לעורך דין לענייני מס על מנת לקבל ייעוץ מס מקצועי בהיתכנות המס לטווח ארוך מבוססת על אסטרטגיה יעילה.
עו"ד מיסים הינו בעל הידע הדרוש בכל הנוגע לאמנות מס, השגות שומה, ביצוע ערעורים ויוכל לייעץ לכם מתוך הפרספקטיבה הרחבה, כמו גם ללוות ולייצג אתכם בתהליכים במידת הנדרש.
למשל: בעת חקירות מס או הליכים משפטיים שונים. כדאי שתכירו דרכו הן את החובות והן את הזכויות שלכם על מנת להתנהל בצורה האופטימאלית מול רשויות המס והחוק.
גם אם אתם חושדים שבוצעה הונאת מס או חוששים להסתבך ולהיקלע להונאת מס, כדאי לפנות לעו"ד מומחה בתחום המיסים, שיוכל לחשוף בפניכם את האמת בהתבסס על הידע המעמיק שלו בתחום.
אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר. בחרו עו"ד מיסים מומלץ המטפל במגוון רחב של נושאי מיסוי בארץ ובחו"ל, שייצג תיקים רבים דומים למקרה שלכם ומגיע מגובה בתעודות ובסיפורי הצלחה – לפרטים >> https://www.boaztaxes.com/מיסים-פלילי/

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים