חיפוש
 
לדף הבית >>     דבורה אושפיז >>

מה מחוללים רכיבי כמוסת VixiV בגופנו

 

מי לא חולם להיות במשקל תקין, נמרץ ורענן + ? הכירו את הכמוסה הטבעית ששומרת על הגוף שלכם.

 

כיום ישנה מודעות גבוהה לחשיבות השמירה על גוף בריא ומתפקד, ובזמן שהעולם מתמלא במוצרי מזון מהונדסים גנטית העוברים ריסוס, הגוף שלנו צורך פחות חומרים טבעיים וכאן נכנסת לתמונה כמוסת VixiV המורכבת מחומרים טבעיים בלבד. סוד ההצלחה שלה הינו שילוב מהפכני של 7 צמחי מרפא (קונג׳אק גלוקומנאן, עלי זית, ג׳מנמנה, כורכומין, קינמון, ג׳ינג׳ר ופפרין) ו-CLA שהיא חומצת שומן העוזרת לשרוף אותו. כל אחד מרכיבים אלו תורם לשורה ארוכה של תהליכים ההכרחיים לתפקוד תקין של גופנו, כאשר הסוד טמון בשילובם הייחודי ובריכוז האפקטיבי היוצר סינרגיה מושלמת. כמוסה זו נוצרה אחרי שנים ארוכות של ניסויים ובקרת איכות קפדנית של משרד הבריאות הישראל וה-FDA האמריקאי. תשכחו מעוד דיאטה, מדובר בדרך חיים חדשה.

 

מה ההשפעה של הכמוסה על הגוף?


לקוחות רבים שהצטרפו לתהליך מדווחים על שיפור משמעותי וקבוע המתבטא במספר מדדים:

- ירידה מבוקרת במשקל

- שמירה על משקל יציב, זאת בניגוד לדיאטות בהן במקרים רבים חוזרים למשקל מקורי.

- תחושת שובע מוגברתוהורדת החשק למתוק.


- ירידה ברמת הכולסטרול בזכות מרכיבים כמו צמח הקונג’אקוהכורכומין העשירים בסיבים תזונתיים המסייעים לספיחת הכולסטרול ומונעים את חדירתו לגוף. כתוצאה מכך יורד הסיכוי ללקות במחלות לב או אירוע מוחי.

- ירידה ברמת הסוכר בדם- בזכות חומרים מעכבי חמצון המונעים עמידות לאינסולין (אחד הגורמים להתפתחות של סוכרת מסוג 2)

- ניקוי עורקים וורידים מכל מהשומן שהצטבר, הגורם לדם לזרום יותר בחופשיות ולמלא את הגוף באנרגיה. התהליך מתרחש הודות לתמצית עלי זית הנמצאת בכמוסה.

- ירידה בשכיחות המחלות הדלקתיות הכרוניות וגם פטריות. למשל: הרפס לסוגיו השונים, הפטיטיס בי, דלקת ריאות, דלקת בדרכי השתן ועוד.

-תחושה של אושר, רעננות, נעורים וחדות במחשבה.

איך התהליך עובד?

ישנם מספר היבטים לתהליך, ראשית VixiV ממיסה את עודפי השומן הרווי המצוי ב"מחסני השומן" המרכזיים של הגוף (ירכיים, חזה ובטן) מבלי לדרוש מהגוף לשנות בצורה דרסטית את הדרך בה הוא עובד מכיוון שמדובר בחומרים טבעיים אליהם הגוף לא מתנגד. כך תהליך שריפת השומן מתבצע באופן יעיל והגוף לא צובר בחזרה את השומן העודף.

מבחינת הירידה בחשק למתוק חשוב להבין שהגוף שלנו ”מכור“ לחומרים כמו סוכר וברגע שאנחנו מעניקים לו הרבה ממנו, החשק רק גדל. בזכות הכמוסה יורד החשק והגוף מתמלא בפחות סוכרים וכך גם ההתמכרות פוחתת וזה מקל על מערכות הגוף לפנות עודפי שומן. ניתןלהסתכל על כך כעל ”מעגל קסמים“ שמוביל לירידה מואצת במשקל אך בצורה יציבה.בנוסף, מרכיב הקינמון מסייע במניעת תסמונת מטבולית המאופיינת בשקיעת פלאק שומני בדפנות עורקים ומובילה להשמנה בטנית, ובנוסף עשוי להפחית את רמת הכולסטרול ה-"רע". לתהליך זה מתווסף גם צמח הקונג’אקגלוקומנאן שיש בו סיבים תזונתיים מסיסים במים בעלי יכולת להגדיל את נפחם. כאשר הם באים במגע עם מים בקיבה, הם מתרחבים פי 200 מגודלם המקורי, ממלאים את מערכת העיכול ויוצרים תחושת שובע ממושכת.


כמו כן, בגלל חומרים נוגדי חמצון המערכת החיסונית מתחזקת. למשל, שילוב מיוחד שלקינמון עם כורכום שקיים בכמוסה מעניק פתרון עוצמתי להתקררויות ודלקות. מעבר לכך, למערכת חיסונית חזקה ישנו קשר ישיר להאטת תהליכי הזדקנות העור. בקפסולה ישנם שלושה צמחים נוגדי דלקת וחמצון שהוכחו מחקרית כתורמים לתהליך ה- אנטי-אייג‘ינג: כורכום, זנגביל ופפרין. מרכיב מכריע נוסף הוא חומצת השומךCLA המגבירה פירוק טריגליצרידים בתאי השומן ומעכבת אנזימים שמעודדים אגירת חומצות שומן בתא. כמו כן, היא ממריצה את פעילות הכבד, משפיעה על וויסות רמת כולסטרול ומעודדת הפרשת מיצי מרה התורמים לשבירה ועיכול של שומנים.

השפעה חשובה לא פחות הינה על הנפש שלנו. חשוב לדעת כי כאשר הגוף המצא בסטרס ממושך הוא עלול להגיע למצב של מחסור בוויטמינים ומינרלים רבים אשר חיוניים לתפקודו. מרכיב הכוכורמין יעיל נגד לחץ וחרדה על ידי כך שהוא מאזן חומרים במוח הקשורים להפחתת סטרס. חומצת השומן CLA מוסיפה לתפקוד תקין של מערכת העצבים, הג’ינג’ר תורם לתחושת נמרצות ומשפר את ספיגת הוויטמינים והמינרלים והקינמון מגביר את האנרגיה. חשוב להכיר כי חלק הרכיבי הכמוסה הוכחו כחומרים הממריצים באופן טבעי את חילוף החומרים במוח, במערכת העצבים ובמערכת העיכול. התוצאה היא שיפור ניכר בתהליכי העיכול ובאיזון ההורמונים במוח ומכאן מגיעה תחושת החדות, הערנות והרעננות התמידית.

ליצירת קשר

*הכמוסה הטבעית של VixiVמיוצרת במפעלים המאושרים על ידי משרד הבריאות הישראלי וה-FDA-האמריקאי, בהשגחת הרבנות הראשית ונמכרים בבתי מרקחת ובתי טבע נבחרים.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים