חיפוש
 
לדף הבית >>     דבורה אושפיז >>

האם אתם סובלים ממשקל עודף? יש לכך פתרון !

 

 השמנת יתר הינה בעיה שהולכת וגוברת בעולם ובישראל בפרט אבל כעת יש בשורה שיכולה לחולל שינוי אצל אנשים שניסו מגוון שיטות לרדת במשקל אך נחלו כישלון- כמוסות טבעיות של VixiV

 

מחקר שבוצע ב-2021 על ידי מדטרוניק ישראלי וחברת אקילו מדגים נתון מדאיג במיוחד: 53% מציבור בישראל סובל מהשמנת יתר. לעודף משקל ישנן השלכות רבות, ביניהן התפתחות סוכרת, התפתחות מחלות לב וכלי דם, התפתחות של מחלת הסרטן והשפעה על פוריות.

אנשים שסובלים מהשמנת יתר יכולים לספר על כמות הפעמים בה הם קיבלו עוד מרשם מרופא משפחה, נרשמו לדיאטה אצל מומחים שהבטיחו תוצאות מהירות או הלכו לאימון כושר מפרך אצל מאמן אישי ולכולם היה מכנה משותף –התוצאה שהם השתוקקו לה לא הגיעה. הבעיה אינה טמונה בכך שלא ניתן לראות תוצאות כלל אלא שכל הפתרונות הקיימים כיום ברפואה הקונבנציונלית לא עובדים לאורך זמן והתוצאות לא מחזיקות מעמד.

כאשר אתם נכנסים לעוד דיאטה, אימון כושר או מנסים תרופה חדשה תעצרו ותשאלו את עצמכן מספר שאלות:

1) לכמה זמן זה יחזיק?

2) מה ההשלכות?

3) מה נדרש מכם?

4) מה התוצאה הסופית הרצויה- להיות רזים, בריאים, במשקל תקין?

הדבר הכי חשוב שלא יספרו לכם על הפתרונות האלה הוא שאם שורש הבעיה מגיע ממקום אחר שום דבר לא באמת יעזור ובטח שלא יוכיח את עצמו לטווח הארוך.

 

פתרון מהפכני שצמח מתוך צורך אישי

בטח אתם חושבים שמשקל עודף זו לא הבעיה הכי גדולה ממנה יסבול גבר לקראת סוף העשור החמישי לחייו, אבל סיפורו של יולי לב, מייסד VixiV, מדגים לנו אחרת. כתוצאה מהמשקל העודף ממנו סבל הוא התקשה לישון, לנשום ובסופו של דבר גם לתפקד. באותה תקופה בחיוג המהיר בטלפון שלו הייתם מוצאים מאמני כושר, דיאטנים ורופאים מומחים אך אף אחד מהם לא הצליח לפענח כיצד לעזור לו. יולי תמיד היה איש מלא אמונה וגישה חיובית, זו הסיבה שהוא מעולם לא התייאש וניסה כל דיאטה אפשרית, אינספור תכניות, שיטות ומאמנים אבל גם במקרים בהם היה משיג תוצאות, הן אף פעם לא היו לטווח ארוך. במהלך כל שנות חייו הוא ירד ועלה במצטבר 500 ק"ג.

לב אב לחמישה ילדים, סב לשישה נכדים וכבר יותר מ-35 שנה יזם בתחום הנדל"ן. לאחרונה נוסף לו תואר נוסף: מומחה בהשמנה כרונית ויציאה מכל מעגלי ההתמכרויות. הוא הצליח בהמון תחומים אבל בשלב בו ההשמנה הקשתה על החיים שלו כל מה שעניין אותו זה לפצח את השיטה כיצד להישאר בריא ועם המשקל הרצוי לנצח. על ההישג שלו יעידו סיפורי ההצלחה הרבים של האנשים שהשתמשו בשירותיו וניסו את הכמוסות הטבעיות VixiV יחד עם שיטת האכילה הייחודית.

 

הסוד של הרעיון המהפכני

המודעות שלנו כיום לבריאות הגוף אינה גבוהה מספיק, ולא רק בקרב אנשים שסובלים מעודף משקל אלא גם אצל אלו שהמשקל שלהם תקין. מסיבה זו כמוסות VixiV נוצרו בהתאמה לכל האוכלוסייה וכך גם שיטת יולי לב שכוללת ליווי אישי ועוזרת לשפר את הביצועים השונים בחיי היומיום.

מתי בפעם האחרונה בסוף יום עבודה ארוך ומתיש הרגשתם שפיזית ונפשית אתם מסוגלים לבצע משימות נוספות שקשורות לבית או לבילוי עם המשפחה? 8 שנות עבודה ויותר מ-30,000 שעות מחקר ופיתוח הולידו את המוצר והשיטה הזו, בעזרתם תרגישו רעננים יותר, חדים, נמרצים, מאושרים וכמובן תגיעו למשקל היעד ותישארו בו לתמיד. בנוסף, בעזרת הכמוסות תרגישו שבעים יותר, החשק שלכם למתוק יפחת והמערכת החיסונית שלכם תתחזק.

 ליצירת קשר

הפיתרון שלכם נמצא במרחק של 5 דקות הליכה, אצל רם:

חנות טבע בבית טבע נווה אביבים

שרות לקוחות זמין בימים א׳-ה׳ מ10:00 - 18:00 טלפון; 035550140,

וואצפ; 0547769657 . מייל; support@vixiv.co

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים