חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות רחובות - יבנה >>

כך מצדיעים לעובדי מערכת החינוך בעיר

 

ערב הצדעה חגיגי עם שירי מימון ושמעון בוסקילה יתקיים ב- 20.3.

 

עיריית רחובות מודה לכלל הצוותים החינוכיים בעיר בערב הצדעה מיוחד שייערך בשני סבבים ביום ראשון  20.03.2022 בבית העם- היכל התרבות העירוני*

ערב ההצדעה המקורי נדחה בשל גל הקורונה החמישי, וכעת עם ההקלות ונסיגת הקורונה – הוא נקבע מחדש* בתוכנית: הופעה של הזמרת שירי מימון המארחת את שמעון בוסקילה *  הערב ייערך במעמד ראש העיר, רחמים מלול, ומחזיק תיק החינוך מ"מ רה"ע זוהר בלום ומנהלת אגף החינוך, אפרת צוקרמן* הצוותים החינוכיים מוזמנים לשריין כרטיס לאירוע תוך הזנת פרטיהם בלינק הבא>> https://bit.ly/3MtcWuy
שימו לב- מספר המקומות מוגבל והכניסה לאירוע תתאפשר בפורמט כל הקודם זוכה- יש למהר ולשריין כרטיסים

 

לאחר שנתיים של עבודה מאומצת של אנשי החינוך בעיר ולמידה מרחוק ומקרוב, ולאחר הזכייה ההיסטורית של מערכת החינוך העירונית בפרס חינוך ארצי, העלייה באחוזי הזכאות לבגרות והעלייה באחוזי הגיוס לצה"ל - באגף החינוך והנוער בעיריית רחובות מבקשים להודות ולהצדיע לכלל צוותי החינוך בעיר באמצעות ערב הצדעה.

בערב ההצדעה החגיגי ישתתפו מנהלות ומנהלי בתי הספר, מורות ומורים, גננות, סייעות וצוותי המנהלה.

 

לאור משבר הקורונה אנשי מערכת החינוך נאלצו להתמודד עם אתגרים חדשים, במציאות של חוסר וודאות ושינויים תכופים. לא זאת בלבד שמערכת החינוך העירונית המשיכה לתפקד בימים של סגרים, קפסולות ומתווים מרובים, אלא גם שבתום השנה הזאת- העיר זכתה בפרס חינוך מחוזי וארצי.

הפרס הארצי הוא תוצאה של מדיניות ברורה במשך שנים והקצאת משאבים תוך מתן עדיפות לחינוך, ושל עבודה רבת שנים בשיתוף הפיקוח של משרד החינוך, הסתדרות וארגון המורים והנהגת ההורים.

לפיכך החליטו באגף החינוך להוקיר את כלל הצוותים החינוכיים בערב הצדעה מיוחד למערכת החינוך, שנקבע לתאריך מוקדם יותר אולם נדחה בשל התפרצות הגל החמישי והחשש מהדבקה המונית. כעת, עם דעיכת ההתפרצות וההקלות מטעם הממשלה, נקבע התאריך מחדש ליום א, י"ז באדר ב’, 20.03.2022 בהיכל התרבות.

על מנת לאפשר לכל מי שרוצה, מקרב צוותי החינוך, להשתתף- ערב ההצדעה יתקיים בשני סבבים, המופע הראשון- בשעה 18:15 והמופע השני בשעה 20:45, במהלכו תתקיים הופעה של הזמרת שירי מימון שתארח את שמעון בוסקילה.

בערב יחולק שי אישי סימלי לכל המשתתפים.

הערב יתקיים במעמד רה"ע, רחמים מלול, ממלא מקומו ומחזיק תיק החינוך זהר בלום, מנכ"ל העירייה, מאיר דהן, מנהלת אגף החינוך והנוער אפרת צוקרמן, רמי מדהלה- יו"ר ועד העובדים, מפקחים, גבי שמעון- יו"ר הסתדרות המורים במרחב, יעקב זיכר- נציג ארגון המורים ועוד.

הרשמה לאירוע ושריון הכרטיסים לערב יתבצע באמצעות הלינק הבא>>  https://bit.ly/3MtcWuy
שימו לב, הצוותים החינוכיים יכולים להירשם לאירוע תוך הזנת פרטיהם בלינק המצוין מעלה. ההרשמה לאירוע תתאפשר בפורמט "כל הקודם זוכה" ולכן יש למהר ולשריין כרטיסים.

 

 *אגף החינוך יפרסם בקרוב מועד לערב הצדעה ייעודי לצוותים החינוכיים מהמגזר החרדי.

 

 ראש העיר, רחמים מלול: "הגורם האנושי הוא פקטור משמעותי בהצלחת החינוך בעיר, על כל גווניו והישגיו. אחרי כמעט שנתיים של עבודה מאומצת בתנאי חוסר וודאות ושינויים מהירים, זוהי זכות עבורנו להודות למי שעשו לילות כימים למען הדור הבא בעיר"

ממלא מקום ראש העיר, מחזיק תיק החינוך, זוהר בלום: " פרס חינוך ארצי מעיד על עשייה נמרצת, וההישגים הנוספים הם הוכחה לאיכות ולהשקעה של כלל צוותי החינוך בעיר, ועל כך אנו מודים להם. אני מודה לראש העיר רחמים מלול על כך שהעלה את החינוך לראש סדר העדיפויות באופן עקבי"

מנהלת אגף החינוך, אפרת צוקרמן: "אני שמחה מאוד שהעת הזו מאפשרת לנו להיפגש עם הצוותים החינוכיים פנים מול פנים, ולהודות להם, גם במעשים, על עבודתם המאומצת בשנתיים האחרונות" 

להלן הלו"ז:

17:30-18:15  כניסת קהל

18:15-19:45  תחילת מופע ראשון

19:45-20:45  יציאת קהל וכניסת קהל למופע שני

20:45-22:15  תחילת המופע שני

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים