חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

בעקבות הביקוש: העירייה הכפילה את היקף ההלוואות

 

במסגרת הפעילות שהעירייה מקדמת לטובת שיפוץ ושדרוג הבניינים הוותיקים ברחבי העיר, ראש העיר רמי גרינברג אישר כי העירייה תהיה ערבה להלוואות הדיירים שיבקשו לשפץ את בניין מגוריהם.

 

מדובר במהלך שמקודם בפעם השניה בשנה האחרונה, בהתאם לפקודת העיריות. בתוך כך, עיריית פתח תקוה תספוג את עלות הריבית של ההלוואה, בעוד הדייר ידרש להחזיר רק את קרן ההלוואה. מדובר בהטבה שתוכל לחסוך לכל דייר אלפי שקלים. לבקשת העירייה, הבנק יאפשר סכום הלוואה שנתי של 20 מיליון ¤, כפול מהסכום שהתבקש בעבר, מה שיאפשר ליותר בניינים לבצע את השיפוץ המיוחל. סכום כל ההלוואה, לכל יחידת דיור, לא יעלה על 50 אש"ח.

במסגרת ההסכם העירייה תמסור את המלצתה לבנק לצורך מתן ההלוואה לדייר, כנגד כתב התחייבות של הדייר וצ’ק בטחון שימסור לעירייה על גובה ההלוואה.

ראש העיר רמי גרינברג "כפי שניתן לראות כבר היום, הגוף אותו הקמנו "מחלקת תרבות הדיור בעיריית פ"ת" מוכיח את עצמו ויותר תושבים מתעניינים ומתחילים בתהליך. מדובר בגוף חשוב ומשמעותי אשר מאפשר לנו להעמיק את התחדשות העיר ולשם כך הרחבנו את מסגרות ההלוואות לדיירים. אנחנו נמשיך לפעול בכל דרך אפשרית לשיפור איכות החיים בעיר ולהפיכתה למטרופולין הגדול והחזק ביותר בישראל."

תמונה משיפוץ הבניין ברח’ מקליס

 

 

בברכה,

שגיא פרלמוטר,

מנהל מחלקת קשרי עיתונות ופרוייקטים (לשכת הדובר)

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים