חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

קידום צעדים להפחתת הרגולציה בהליך הוצאת רישיון העסק

 

ראש העיר רמי גרינברג בשיתוף איגוד מנהלי רישוי עסקים ושילוט וראשי רשויות נוספים, מקדם מהלך מול משרד הפנים אשר יביא להקלות נוספות לבעלי עסקים במסגרת חוק רישוי עסקים, ובתוכם צמצום עלויות והפחתת בירוקרטיה

 

 

בתוך כך, במכתב שנשלח לאחרונה ע"י האיגוד וראש העיר לשרת הפנים איילת שקד, מבוקש לקדם את ההמלצות לשינוי תוקפי הרישיון אשר יאפשר בין היתר להרחיב את טווח התקופה בה נדרשים בעלי העסקים לחדש את רישיון העסק מ-3 שנים ל-10 שנים וכן לקצר את ההליכים והרגולציה במהלך הוצאת רישיון העסק. מה שיחסוך בבירוקרטיה רבה הכרוכה גם במשאבים תקציביים מצד בית העסק, הרשות המקומית והמדינה. יצויין כי מלבד ההקלות לבעלי העסקים, צמצום הבירוקרטיה תשמור גם על ציבור הצרכנים מעסקים הפועלים שלא כדין וללא רישיון עסק כנדרש. 

לצד פעילות זו, איגוד מנהלי רישוי עסקים ושילוט, השיקו לאחרונה לומדה חינמית לבעלי עסקים אשר מיושמת בימים אלו כפיילוט בקרב עסקים בתחום המזון והמסעדנות. מטרת הלומדה לסייע בידי בעלי העסקים בהבנת דרישות התברואה והתשתית הנדרשת לניהול נכון של העסק ולשמירה על בריאות הציבור. הלומדה מספקת מידע בסיסי וכללי בנושא קבלת רישיון לניהול העסק ונותנת מענה לשאלות נפוצות המתעוררות בקרב המעוניינים לפתוח בית אוכל.

ראש העיר רמי גרינברג "בהמשך להקלות הרבות שקידמנו לבעלי העסקים במהלך משבר הקורונה, אנחנו פועלים גם בזמני שגרה מול השילטון המרכזי כדי לקדם הקלות בבירוקרטיה הכרוכה בהוצאת רישיון העסק. מדובר בנושא חשוב אשר יבטיח איתנות לבעלי העסקים מחד וכן ישמור גם על קהל הצרכנים בהיבטי הרישוי השונים. אני מודה ליגאל ספרונוב, מנהל האגף לקידום עסקים בעירייה ולהנהלת לאיגוד רישוי עסקים על קידום הנושא החשוב מול כלל הגורמים הרלוונטיים."

קישור ללומדה: http://temp.lomdda.com/rishuyasakim/story.html

 

 

בברכה,

שגיא פרלמוטר,

מנהל מחלקת קשרי עיתונות ופרוייקטים (לשכת הדובר)

 

 
 
 
 
 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים