חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

איך לבחור רכב מסחרי לעבודה ב-2021?

 

אומרים שלמרבית אזרחי מדינת ישראל יש לפחות רכב אחד בחנייה של ביתם. לעתים יש מצבים, אשר מחייבים רכישת רכב גדול יותר, רכב מסחרי. זה יכול לנבוע מכמה סיבות. ראשית כל, במידה ויש נכה בבית המשפחה, שצריך רכב גדול על מנת להסיע אותו ממקום למקום, מתוך התחשבות בצרכיו המיוחדים, כמו למשל – ההתניידות עם כיסא גלגלים

 

אומרים שלמרבית אזרחי מדינת ישראל יש לפחות רכב אחד בחנייה של ביתם. לעתים יש מצבים, אשר מחייבים רכישת רכב גדול יותר, רכב מסחרי. זה יכול לנבוע מכמה סיבות. ראשית כל, במידה ויש נכה בבית המשפחה, שצריך רכב גדול על מנת להסיע אותו ממקום למקום, מתוך התחשבות בצרכיו המיוחדים, כמו למשל – ההתניידות עם כיסא גלגלים. שנית כל, לפעמים צרכי העבודה מכתיבים שימוש ברכב מסחרי. כמו לדוגמה – משפחה שיש לה בית עסק בעסקי הנגרות, היא צריכה מקום מרווח דיו, על מנת להסיע ברכב את כל החפצים שנבנו בעבודת יד. כך או כך, נענה במאמר זה על השאלה - איך לבחור רכב מסחרי לעבודה ב-2021?

איך לבחור רכב מסחרי לעבודה ב2021? בחירה בין רכב מסחרי חדש למשומש

באשר לשאלה החשובה - איך לבחור רכב מסחרי לעבודה ב-2021?, נדון, קודם כל ולפני הכול, האם יש לבחור ברכב מסחרי חדש, או שבכלל עדיף לבחור ברכב מסחרי משומש, דהיינו – יד שניה. ברור, כי כמו כל בחינת מוצר חדש, יש מגרעות ויש סגולות לכל צד, גם לחדש וגם למשומש, ופה המצב אינו שונה. אומרים "רכב חדש לעניים, ורכב ישן לעשירים", וזאת משום שבמידה ותרכשו רכבים מסחריים ישנים, בוודאי "תבלו" במוסך חדשות לבקרים. ההוצאות הכספיות שתישאו בהן, בסופו של דבר, אם תסכמו אותן, עשויות להגיע ולהשתוות למחיר של רכב מסחרי חדש, ולפעמים אף הן עשויות להיות גבוהות ממנו. במידה ואתם מחליטים לבחור בדרך של ליסינג, לרכב מסחרי חדש, אתם מתחייבים על סכום משמעותי בכל חודש, מה שייחסך מכם בבחירה של רכב מסחרי יד שניה. מה שחשוב שתיגשו לכל הנושא בראש פתוח. תמפו את הצרכים הספציפיים שלכם. כמו גם תבחנו את מסגרת האשראי שלכם. תנסו להבין באיזה סכום אתם יכולים לעמוד. ובמידה ויש ברשותכם לספק למוכר את כל הסכום במזומן, עם כניסת הרכב, כי אז ניתן להבחין רק ביתרונות של רכישת רכב מסחרי חדש.

איך לבחור רכב מסחרי לעבודה ב2021? החשיבות של חברה ששמה הולך לפניה

כל מי שמתעתד לרכוש רכבים מסחריים, ניצב בפני השאלה בעלת המשקל הכבד - איך לבחור רכב מסחרי לעבודה ב-2021? אז על כך נגיב – קודם כל, תמצאו חברה למכירת רכבים מסחריים, אשר שמה הולך לפניה, ולא בכדי. אל תלכו לבחור את הרכב המסחרי מכל אחד שפתח אתמול סוכנות למכירת רכבים. חשוב שיהיה לכם "אימא ואבא". שבמידה ויתגלו בזמן הקרוב ליקויים ניכרים ברכב המסחרי, יהיה לכם אל מי לבוא בטענות, ולקבל את המענה המתאים. תחפשו ברשת האינטרנט המלצות וביקורות שליליות על אותה החברה למכירת רכב מסחרי. לא תאמינו כמה מידע אתם יכולים ללקט מהאינטרנט. המלצות באתר של החברה אינן רלוונטיות. כל אחד יכול להקליד כמה מלים, תוך כדי השבחה של עצמו. חפשו רק המלצות או הכפשות בכל הרשת. תבקשו מהחברה מספרי טלפון של לקוחות מהעבר. אל תתביישו, תחייגו אליהם ותשאלו אותם שאלות נוקבות. בעיקר שאלות אופי שיעידו על כך שהם קיבלו המשך שירות, למרות שנגמרה תקופת האחריות.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים