חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

רשת מסעדות ההמבורגרים BBB פותחת סניף חדש במודיעין

 

רשת מסעדות ההמבורגרים BBB, פותחת בימים אלה את הסניף ה- 32 של הרשת בעיר מודיעין,  ברחוב מתתיהו הכהן 11. בהקמת המסעדה החדשה הושקעו כ- 4 מיליון ₪.

 

 

 

 

את הסניף ינהלו מור אגמון (26) ואלמוג חכון (30), הנמנים על קבוצת השותפים במסעדה. השניים  הינם מנהלי מסעדות מקצועיים, בעלי וותק וניסיון רב בניהול ותפעול מסעדות.

המסעדה החדשה משתרעת על שטח של כ-500 מטרים, וכוללת  300 מקומות ישיבה עם מרפסת מרהיבה וגדולה. הסניף מעוצב ברוח המותג BBB, עם דגש על אלמנטים חדשניים ומודרניים: שמשות גדולות המאפשרות כניסת תאורה טבעית, כמו גם הצבת גופי תאורה מעוצבים, ריהוט מוקפד ונוח, פינות ישיבה משפחתיות אינטימיות, בר מעוצב ואווירה צעירה, נעימה ומשפחתית.

תפריט BBB המוצע במסעדה הינו מגוון ועשיר, והוא כולל המבורגרים העשויים 100% בשר טרי, הנטחן מדי בוקר במקום, מגוון מנות  פתיחה, עיקריות, מנות ספיישל, ארוחות עסקיות, מנות ילדים, מבחר קינוחים מפנקים, מנות לקהל טבעוני וצמחוני ועוד. בשעות הערב מציעה המסעדה חווית בילוי ואירוח לילי ומוקפד, כמו גם תפריט מותאם לארוחות מאוחרות, ורשימת קוקטיילים, בירות ואלכוהול עשירה.

אהובה תורג’מן, מנכ"לית קבוצת BBB: "אנו מאוד שמחים על פתיחת הסניף ה- 32 במספר של רשת BBB. העיר מודיעין צמאה למקומות בילוי שאינם דורשים מהתושבים נסיעה ארוכה, ואנו שמחים שיש לנו האפשרות להציע לאורחים המקומיים שלנו לא רק המבורגרים איכותיים וטריים, אלא חוויה כוללת למשפחות, צעירים, זוגות וכל מי שמעוניין בבילוי נעים, טעים ומשתלם."

המסעדה החדשה תציע בשבועות הקרובים גם שירותי TA ומשלוחים לכל רחבי העיר מודיעין ויישובי הסביבה.

רשת BBB המונה 32 מסעדות, מפעילה את מועדון הלקוחות BBB CLUB הגדול ביותר בתחום המסעדות, ומונה כ- 750 אלף בתי אב.

 

לפרטים נוספים: רויטל שקרוב – דניאלה רייבנבך תקשורת  03-6360211

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים