חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מהן הדרכים המומלצות ביותר להתמודדות עם השמנת יתר?

 

בעשורים האחרונים, השמנת יתר נמצאת בעלייה חדה והגורמים לה מגוונים. החדשות הטובות הן שעל ידי ליווי מקצועי ואמין ונכונות ונחישות מצידנו, נוכל להכניס אל חיינו הרגלים חדשים ומיטיבים. שמירה על אורח חיים בריא ומענה טיפולי נכון יאפשר לך להיכנס אל מסלול חדש וליהנות ממשקל תקין

 

בעשורים האחרונים, השמנת יתר נמצאת בעלייה חדה והגורמים לה מגוונים. החדשות הטובות הן שעל ידי ליווי מקצועי ואמין ונכונות ונחישות מצידנו, נוכל להכניס אל חיינו הרגלים חדשים ומיטיבים. שמירה על אורח חיים בריא ומענה טיפולי נכון יאפשר לך להיכנס אל מסלול חדש וליהנות ממשקל תקין. במשך מעלה 15 שנה, ליווה ד"ר רז הגואל מטופלים רבים בתהליכי ירידה במשקל וסייע למתמודדים עם משקל עודף לאמץ הרגלים חדשים שליוו אותם לכל אורח חייהם. בלי "דיאטות כאסח" או טיפולים פולשניים ומסוכנים, יהיה באפשרותך לפתוח דף חדש בחייך.

מהם הגורמים להשמנת יתר?

כאמור, הגורמים למשקל עודף הם רבים ומגוונים. אלו כמה מהנפוצים שבהם. 

  • צריכת מזונות עתירי קלוריות וסוכר ומוצרים מעובדים כחלק מהתזונה היום-יומית
  • הימנעות מפעילות גופנית
  • אורח חיים המתאפיין בישיבה ממושכת
  • מצבי רקע רפואיים, שימוש בתרופות מסוימות או גורמים גנטיים

 

אורח החיים המודרני מזמן גורמי סיכון אלו אל חיינו באופן ניכר ותכוף מאי פעם. אימוץ הרגלים חדשים, אמנם, יכול לעשות את כל ההבדל.

שינויים בהרגלי התזונה

אין ספק כי הפחתת צריכת מזון מעובד, מזוקק ומוכן העתיר בסוכר ושומן, תוך הגדלת צריכת דגנים מלאים ומזונות עתירי סיבים אחרים-כגון פירות וירקות טריים-יכולה לסייע לאדם לרדת במשקל. עם זאת, כדי לקדם אורח חיים בריא ולהתמודד ביעילות עם השמנת יתר לאורך כל החיים, אנו זקוקים להרבה יותר מ"דיאטה". כולנו מכירים משפטים כמו "ממחר דיאטה" או "כל מה שצריך זה לעבוד קשה בחודשים הקרובים וניפטר מכל המשקל העודף הזה". ההצלחה שנחלו מטופלים במשך שנים בקליניקה של ד"ר רז הגואל נובעת מתפיסה בסיסית אחת – התמודדות עם משקל עודף אינה נעשית בספרינט, אלא מהווה ריצת מרתון. שמירה על תפריט שניתן להחזיק בו כל חיינו, הכולל את כל אבות המזון, שיהיה מספק, טעים ומהנה, היא המפתח לשימור התוצאות.

הקפדה על פעילות גופנית

בעוד שהגוף אכן שורף כמה קלוריות גם כשאדם פשוט יושב או ישן, ככל שאורח החיים שלנו יהיה פעיל יותר, כך הגוף ישרוף יותר קלוריות. עם זאת, זה יכול לקחת זמן. כדי לאבד קילוגרם אחד של שומן, אדם צריך לשרוף 3,500 קלוריות. שילוב פעילות גופנית שאנו אוהבים ומסבה לנו עונג היא המדיניות הטובה ביותר. זו יכולה להיות הליכה, ריצה, שחייה או משחק ספורט אהוב. בכל מקרה, מומלץ להקפיד על 30-60 דקות פעילות גופנית ברוב ימות השבוע. 

פתרונות תרופתיים

לכל אחת ואחד מאיתנו מנגנון חילוף חומרים בעל אופי מעט שונה. הדבר עשוי להשפיע באופן ניכר על יעילות המאמצים שלנו לרדת במשקל. כיום, פיתוחים חדשים בתחום הרפואה מאפשרים לחולל שינוי ניכר בחילוף החומרים ולקדם ירידה במשקל. ד"ר רז הגואל מתמחה בהתאמת טיפול תרופתי להשמנת יתר ומלווה אותך לכל אורך התהליך לקידום ירידה בריאה ויעילה במשקל.

ד"ר רז הגואל מזמין אותך ליצור קשר עוד היום ולהתחיל ליישם צעדים שיקדמו בחייך תחושה טובה ונעימה יותר, שיפור בדימוי העצמי ואורח חיים בריא.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים