חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

פינוי בית סדר וניקיון בחולון

 

אם אתם חיים בדירה עמוסה בחפצים אתם בוודאי מתמודדים עם הרבה בעיות ואי נוחות. לעתים אנו אוגרים יותר מידי חפצים עד שאיננו יכולים לסדר ולנקות את הדירה. זה קורה לאט לאט עם הזמן. אנו רוכשים מכשיר חשמלי חדש ולא זורקים את הישן… 

 

אם אתם חיים בדירה עמוסה בחפצים אתם בוודאי מתמודדים עם הרבה בעיות ואי נוחות. לעתים אנו אוגרים יותר מידי חפצים עד שאיננו יכולים לסדר ולנקות את הדירה. זה קורה לאט לאט עם הזמן. אנו רוכשים מכשיר חשמלי חדש ולא זורקים את הישן… מקפידים על בגדים אופנתיים אבל לא נפטרים מהישנים… מקבלים מתנות שאין לנו בהן צורך… וכאשר חפצים מצטברים אנו אפילו לא יכולים לשלוף החוצה את אלו שכבר אין להם שימוש. על מנת להשיב את הסדר לבית יש לפנות את כל החפצים ולנקות. ועל מנת לעשות זאת בצורה קלה, זולה ומסודרת מוטב לעשות זאת עם חברה לפינוי בית בחולון פינוי בית מוזנח וניקיון

חברת פינוי מומלצת תמיין עבורכם את החפצים, תארגן הכל ותפנה לאתרי הפסולת את כל מה שאתם לא צריכים. אתם לא תזהו את הבית בסוף העבודה. אחרי שהבית יהיה נקי ופנוי יהיה לכם קל יותר להמשיך ולשמור על הסדר בבית. 

אם בדירה שלכם הצטבר זבל ופסולת, מכל סיבה, ויש לכם קושי לפנות ולנקות את החפצים יש למי לפנות. לחברת פינוי לא משנה מהי הסיבה והיא אינה דורשת הסברים, פשוט מתרכזים בשינוי המצב והשבת איכות החיים - גם כאשר מדובר במקרים קשים במיוחד. 

סיבות מדוע לפנות לחברת פינוי בית בחולון

אגרנות כפייתית - במקרים רבים נדרש פינוי בית בחולון עקב אגרנות כפייתית. התופעה שכיחה יותר ממה שאתם מתארים לעצמכם. אגרנים אוספים חפצים בצורה אובססיבית. במידה והם חיים עם בני משפחה הדבר יוצר מתיחויות רבות ופוגע באיכות החיים בבית. אגרנים כפייתיים יכולים למלא את הבית בחפצים עד אפס מקום, עד פגיעה במרחב התנועה ובתפקוד הבית. כבר ראינו מקרים שונים בהם חדרי השירותים והמיטה היו מלאים עד אפס מקום, עד שהדייר פשוט גר ברחוב ועשה את צרכיו בשירותים ציבוריים או על עיתונים בדירה. אלו הם מקרים לא קלים, לא עבור האגרן ולא עבור הצוות המפנה. במסגרת הטיפול עם האגרנים יש צורך בחברת פינוי בית סדר וניקיון בחולון אשר יודעת לטפל בנושא ברגישות הנכונה ואינה מפחדת מהאתגרים הכרוכים בכך. 

בכל שאלה על אגרנות כפייתית התקשרו לשי שטיקגולד - 050-7454504

פינוי בית שהיה סגור במשך שנים - לעתים ישנם בתים שאף אחד לא התגורר בהם במשך שנים. למשל משפחה שהתגוררה בחו“ל במשך שנים ועכשיו חוזרת לארץ. השנים שעברו הביאו להצטברות אבק ולכלוך. הבית לא נשאר כפי שעזבתם אותו - יש חלודה, התפוררות, ריקבון ועוד מפגעים שאינם מאפשרים לכם להשתמש בבית. חברה לפינוי בית חולון תאפשר להשמיש את הבית. החברה תפנה הכל ותעניק לכם שירותי ניקיון שיאפשרו לכם לחזור לביתכם. אם במהלך הזמן חדרו לבית יונים, חולדות ומזיקים שונים, גם בהם נטפל. ולאחר שנפנה את הבית נוכל גם לבצע עבורכם תיקונים של דלתות, חלונות ועוד. 

פינוי בית לאחר פטירה / פינוי בית מירושה - אם קיבלתם בית בירושה בוודאי תרצו לעשות בו שימוש. אולי תרצו לעבור לגור בנכס. אולי תרצו לתת אותו לאחד הילדים או אולי תרצו להשכיר או למכור. אבל לפני הכל חשוב לפנות את כל הדברים ולנקות את הבית. לשם כך אתם זקוקים לחברה אמינה. יתכן שיש בבית חפצי ערך וחשוב לדעת שיש לכם על מי לסמוך. בעיה נוספת בעת פינוי דירה לאחר פטירה היא הקושי הרגשי. סביר להניח שלא תרגישו בנוח לשהות ימים שלמים בדירה של אדם קרוב שנפטר ולמיין את חפציו לכן תמיד מוטב לפנות לחברת פינוי בתים בחולון שמתמחה בפינוי בית מוזנח וניקיון.

רוצים להפוך את הבית שלכם למקום מסודר ונעים? התחילו בזה שתפנו לחברת פינו, על מנת שתוכלו לדעת כמה עולה פינוי דירה. לא ניתן לזרוק לכם סתם כך מחיר, ברור שישנם הבדלים הקשורים לגודל הדירה, כמות החפצים, רמת ההזנחה והקשיים הלוגיסטיים. ישנו הבדל גדול בין פינוי בית צמוד קרקע עם חצר, דירת חדר וחצי בבניין בלי מעלית או דירה של 4 חודשים. חברת הפינוי נוהגת לשלוח נציג מטעמה על מנת לבחון את המצב ולהעניק לכם הצעת מחיר מדויקת. 

שי פינוי אגרנות כפייתית מפנה ברגישות - התקשרו עכשיו - 050-7454504

צילום: באדיבות שי פינוי דירות

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים