חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ירושלים והסביבה >>

נחתם ההסכם בשווי של כ-153 מיליון שקלים לרכישת 66 דירות

 

קרן הריט אזורים Living חתמה על הסכם בשווי של כ-153 מיליון שקלים לרכישת 66 דירות בפרויקט ”יובל הצעירה” בירושלים. הדירות שנרכשו יושכרו לטווח ארוך על ידי החברה; צפי האכלוס – בעוד כ-3.5 שנים

 

 

ערן ענבים מנכ"ל אזורים Living: "עסקה זו תואמת את האסטרטגיה של אזורים Living להשקיע בפרויקטי מגורים באזורים שצפויים לייצר ערך בטווח של עד 10 שנים. זו עסקה ראשונה של החברה בשכונה ובעיר ירושלים, ואנו מצפים להרחיב את הפורטפוליו בעיר".

אזורים LIVING מודיעה על חתימת הסכם, עם צד ג’ שאינו קשור לחברה – חברת קדמת היובל – קרסו נדל"ן בע"מ – בשווי 152.7 מיליון שקלים לרכישת 66 דירות בבנין אחד שמוקם במסגרת פרויקט התחדשות עירונית "יובל הצעירה" בשכונת קרית יובל בירושלים, במטרה להשכירן לטווח ארוך. הבניין כולל 77 דירות, אשר את רובן, כאמור, רכשה חברת אזורים Living, במחיר ממוצע של כ- 2.3 מיליון ¤. 11 דירות נוספות בבניין מהוות תמורה לבעלים של הדירות שהיו קיימות במקור. תמהיל הדירות שנרכשו הוא מגוון, וכולל דירות 3, 4 ו- 5 חדרים וכן פנטהאוזים. הבניינים בפרויקט נמצאים בשלב ביצוע ראשוני של חפ=ירה ודיפון, והוא צפוי להתאכלס בעוד כ-3.5 שנים. 

ערן ענבים, מנכ"ל אזורים Living: "שכונת קרית היובל צפויה לעבור שינוי והתחדשות עירונית משמעותיים. כבר היום ניתן לצפות בתנופת בנייה ופיתוח אדירים בשכונה, בין היתר של תשתיות, פנאי, מסחר, פארק גדול ותחבורה אשר ימצבו אותה כאחת השכונות המבוקשות בעיר. עסקה זו תואמת את האסטרטגיה של אזורים Living להשקיע בפרויקטי מגורים באזורים שצפויים לייצר ערך בטווח של עד 10 שנים. זו עסקה ראשונה של החברה בשכונה ובעיר ירושלים, ואנו מצפים להרחיב את הפורטפוליו בעיר".

עו"ד טיירי דה לויה ייצג את אזורים Living ועו?ד בני גאנוניאן ייצג את המוכרת.

ההסכם האמור יצטרף לפורטפוליו החברה, הכולל 8 פרויקטים בשלבים שונים בהיקף כולל של כ-1,500 דירות, ביניהם פרויקט בשכונת ט"ז החדשה באשדוד שאוכלס לפני כשלוש שנים, שני פרויקטים בהם החל השיווק לאחרונה בשכונות "בית בפארק" באור יהודה ו"הרקפות" בראשון לציון ושעתידים להשלים אכלוס בקרוב, פרויקט שנמצא בשלבי תכנון ומיועד למגורי סטודנטים בשכונת פארק הים החדשה בבת ים, פרויקט נוסף בשלבי הקמה בשכונת פארק הים בבת ים, פרויקט בשכונת כפר שלם בתל-אביב, פרויקט בחיפה, המורכב מארבעה מתחמי משנה - שלושה מהם ממוקמים במתחם קמפוס הנמל בעיר התחתית בחיפה ואחד בשכונת בת גלים, וכן, פרויקט נוסף בשכונת אגמים החדשה באשקלון בו זכתה החברה במסגרת מכרז של החברה הממשלתית "דירה להשכיר".

"אזורים ליווינג" אשר פרסמה את תוצאותיה הכספיות לפני כשבועיים, סיכמה את הרבעון השני והחציון הראשון של שנת 2021 עם גידול משמעותי ברווח התפעולי והנקי, אשר נבעו ברובם בעקבות התקדמות הביצוע של הפרויקטים "רקפות" בראשון לציון ו"בית בפארק" באור יהודה. בפרויקט "רקפות" בראשל"צ בו האכלוס החל לאחרונה (עד כה אוכלסו 27 דירות) נחתמו חוזי שכירות בגין 177 דירות מתוך 216. בפרויקט "בית בפארק" באור יהודה שהשלמת הקמתו ואכלוסו צפויים בחודשיים הקרובים, נחתמו חוזים ל-278 דירות מתוך 364 דירות. הרווח הנקי הסתכם בכ-64 מיליון ש"ח, מול כ-11 מיליון ¤ בתקופה מקבילה.

רצ"ב תמונה של מנכ"ל אזורים Living, ערן ענבים – קרדיט: ליאור גרונדמן

 

סופי קובזנצב

יועצת תקשורת

טלפון 03-6868688

פקס 03-6850092

נייד 050-8879304

רח’ הארבעה 28

תל אביב 6473925

Sophie@

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים