חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

כפר הנוער אמית פתח תקווה מצטיין משרד החינוך

 

משרד החינוך מפרסם היום, (ד’) את רשימת 313 מוסדות החינוך של החטיבה העליונה, אשר הצטיינו בשנת הלימודים תשפ”א בתחום הערכי, החברתי והלימודי.

 

כפר הנוער אמי"ת פתח תקווה מצטיין משרד החינוך בהישגים ערכיים, חברתיים ולימודיים

משרד החינוך מפרסם היום, (ד’) את רשימת 313 מוסדות החינוך של החטיבה העליונה, אשר הצטיינו בשנת הלימודים תשפ"א בתחום הערכי, החברתי והלימודי.

ברשימת הזוכים, 56 בתי ספר אזוריים וכפרי נוער של המינהל לחינוך התיישבותי, פנימייתי ועליית הנוער, ובהם בית הספר שבכפר הנוער אמי"ת פתח תקווה, בניהולה של מאיה אביבי.

לאור הישגיהם, עובדי ההוראה באמי"ת פתח תקווה יתוגמלו בסכום של  8443 ¤, וזאת בהתאם לסיכום שעוגן בין משרד החינוך לבין ארגון המורים ומשרד האוצר, במסגרת הרפורמה "עוז לתמורה".

 

בחירתם של בתי הספר הזוכים התקבלה על סמך שקלול של שורת מדדים בתחומים הערכיים, החברתיים והלימודיים, ובהם: מניעת נשירה, קליטת תלמידי חינוך מיוחד, גיוס לצה"ל, שירות אזרחי, אחוז הזכאות לבגרות והצטיינות במבחני הבגרות, וכן בהתאם לשיעור השיפור המשמעותי ביותר שחוללו מוסדות החינוך בהשוואה לשנים קודמות.

 

שרת החינוך, ד"ר יפעת שאשא-ביטון: "מערכת החינוך התברכה באנשי חינוך, מנהלים ומורים, שמובילים את תלמידי ישראל ומצעידים אותם להישגים מרשימים בכל תחומי החיים. תלמידים ותלמידות אלו הם דור העתיד של מדינת ישראל. אנשי החינוך הזוכים מבססים את תחושת השייכות של התלמידים לקהילה, נוטעים בהם ערכים ומעניקים להם כלים משמעותיים לחיים. אני מברכת אותם על עשייתם החינוEBית, שיש לה השפעה עצומה על כלל החברה הישראלית ועל עתיד מדינת ישראל".

מנכ"ל משרד החינוך, תא"ל במיל’ יגאל סלוביק: "המנהלים והמורים הזוכים בפרס מייצגים את כל צבעי הקשת של החברה הישראלית, על כל גווניה. אני מברך אותם על זכייתם בפרס כהוקרה על הישגיהם המרשימים, הראויים לכל הערכה. אני מאחל להם שיעמידו עוד שורה של אנשי חינוך מובילים שילכו בעקבותיהם, ויצמיחו דור של תלמידים שיצעידו אותנו לקדמת הבמה.

 

אילנה נולמן, מנהלת המנהל לחינוך התיישבותי: "בבסיס המצוינות והאיכות של תהליכי החינוך ניצב המוסד החינוכי הרואה חשיבות בטיפוח והצמחה של צוות ותלמידים גם יחד. ההנהלה והצוות החינוכי באמי"ת פתח תקווה הצליחו לחולל שינוי ולהוביל צמיחה, יצירתיות ומצוינות, שהביאו אותם להיבחר כבית ספר מצטיין".

 

מאיה אביבי, מנהלת בית הספר שבכפר הנוער אמי"ת פתח תקווה, אמרה כי "אנחנו גאים בצוות המורים שהוכיח כי מסירות עבור כל תלמיד ותלמידה בכל קנה מידה, לימודי וערכי, היא שמביאה להצלחת בית הספר. עמלם המשותף של כל צוותי החינוך וההוראה והטיפול בכל מגזרי קהילת הכפר, הפנימיה, פנימית יום,  ובשיתוף הפיקוח, המינהל לחינוך התיישבותי שבמשרד החינוך, עיריית פ"ת ורשת אמי"ת מתוך אמונה ואהבה  בכל אחת ואחת מתלמידינו".

 

_______________________________________________

להלן פירוט המדדים וגמול הכספי:

בהישגים הערכיים-חברתיים, נכללו המדדים:

• שיעור הגיוס לצה"ל, או לשירות אזרחי/לאומי, מניעת נשירת תלמידים, קליטת תלמידי החינוך המיוחד, ומידת הקרבה לתעודת בגרות מתוך התלמידים שאינם זכאים לתעודה מלאה. כמו כן, מידת השיפור בהשוואה להישגים קודמים.

• חישוב הגיוס לצה"ל או לשירות אזרחי/לאומי ומניעת נשירת תלמידים נערך בהשוואה למוסדות דומים לפי מגזר/או מגזר וסוג פיקוח.

 

בהישגים הלימודיים נקבעו המדדים:

• ההישגים לאור מבחני המיצ"ב ביסודי ובחט"ב ולאור מדדי הטיפוח, אחוז הזכאות לבגרות, אחוז הצטיינות במבחני הבגרות, אחוז זכאות לתעודת בגרות איכותית, מידת השיפור בהשוואה להישגים בשנה הקודמת.

 

חלוקת הגמול ב=E9ן בתי הספר:

  • רמה 1 (78 חטיבות עליונות) –8,443.19  ¤
  • רמה 2 (78 חטיבות עליונות) –6,332.39  ¤
  • רמה 3 (79חטיבות עליונות) – 4,221.6 ¤
  • רמה 4 (78 חטיבות עליונות) – 3,166.19 ¤

 

בשנת הלימודים הנוכחית נכללו בסך הכל 784 חטיבות עליונות שעמדו בתנאי הסף, ומתוכן 313 חטיבות זכו בתגמול. 56% מתוכן הן חטיבות במגזר היהודי-ממלכתי, 26% ממלכתי-דתי, 11% מהחינוך הערבי, 3.4% מהחינוך החרדי, 1.9% מהחינוך הדרוזי, ו-1.9% מהחינוך הבדואי.

 

הסבר על נוסחת התגמול הדיפרנציאלי:   https://meyda.education.gov.il/files/HighSchool/nispachimtagad.pdf

 

 
 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים