חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

למה לקנות מתנה מקורית ליום הולדת?

 

יום הולדת הוא יום מיוחד והוא קשור לא רק למי שחוגג או מציין אותו אלא גם למי שנמנה על המעגל החברתי הקרוב של אלה שחוגגים

 

יום הולדת הוא יום מיוחד והוא קשור לא רק למי שחוגג או מציין אותו אלא גם למי שנמנה על המעגל החברתי הקרוב של אלה שחוגגים. 

המנהג של קניית מתנה כבר מושרש עמוק מאד בתרבות ולכן כל אחד משקיע לא מעט מחשבה ומאמץ בבחירה של מתנה שתהיה מתאימה ונכונה ביום ההולדת של האדם המדובר. האם המתנה תשמח אותו? האם הוא יהיה מופתע? האם הוא יעמיד פנים שזו מתנה שהוא רצה לקבל או שמא יעדיף כלל לא לקבל מתנות? המנהג של קניית מתנה קשור בעיקר באלה שקונים ונותנים והם יודעים שיש ציפייה מהם להעלות את הרף מפעם לפעם וזו בעצם הסיבה אשר בגינה אנשים מחפשים לקנות מתנה מקורית ליום הולדת. הם יודעים שסביב מי שחוגג יום הולדת יש הרבה אנשים שמנסים להמציא את הגלגל ולמצוא את המתנה המושלמת ולכן הם משקיעים לא מעט מאמץ. נשאלת השאלה – מה ייחשב כמתנה מושלמת שתהיה הכי מתאימה ומשמחת.

מהי מתנה מקורית ואיך אפשר לחשוב עליה?

על מנת למצוא את המתנה המתאימה והמושלמת, כמו גם המקורית ביותר צריך להחזיר את המחשבה למי שעומד לקבל את המתנה. כל אדם הוא עולם ומלואו וקנייה של מתנה היא בעצם הבנה מה הוא רוצה או צריך, מה הוא מבקש למען עצמו ויתרה מכך – מה פשוט יפתיע אותו וישמח אותו. פשוט אך מאתגר. מתנה לאישה יכולה להיות חפץ נשי כמו ארנק, נרתיק קטן או כל חפץ שממילא עושים בו שימוש יומיומי. כיום בזכות טכנולוגיות שונות ומגוונות אפשר לבצע הקדשות מעניינות שיהפכו כל חפץ למתנה אישית. חולצה היא דוגמה מצוינת. לכל אישה יש לבטח אינספור חולצות שהיא עושה בהן שימוש יומיומי לצרכים שונים על פי לוח הזמנים שלה. אך אם היא תקבל כמתנה ליום ההולדת חולצה עם הקדשה אישית שתהיה מובנת רק על ידה, שתכלול משפט או מקבץ מילים שקשורים רק בה – אין ספק שהחולצה הזאת תהפוך מהר מאד לאהובה ויקרה. כך גם מגן לטלפון, תכשיט או כרית נוי למיטה שלה.

למה לחשוב על רעיון למתנה מקורית?

בניגוד לאלה שמחפשים רעיון מקורי למתנה – יש לא מעט אנשים שדווקא קונים מתנות רגילות ושגרתיות רק על מנת לצאת ידי חובה. אלה שמחפשים את הרעיונות המקוריים רוצים לשמח ולהפתיע, הם רוצים שהמתנה שלהם תהיה כזאת שתהיה מוערכת ושמורה היטב ולא פחות חשוב – תהיה בשימוש יומיומי וקבוע. כל גבר או אישה רוצים שיחשבו עליהם ביום ההולדת שלהם, שירצו לשמח אותה וכמובן שמתנה מקורית ומוצלחת יכולה לקרב לבבות ולהפוך חברות טובה וקרובה לחברות הרבה יותר טובה, קרובה ומוערכת. זה בדיוק מה שתעשה מתנה מקורית ונכונה.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים