חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

עיריית ראשון לציון מתגייסת לסייע לעסקים המקומיים

 

יוזמה יצירתית של עיריית ראשון לציון תסייע לעסקים בעיר להרים את הראש מעל המים * אלפי עובדי העירייה והחברות העירוניות קיבלו תווי קנייה לרכישה מהעסקים המקומיים * כדי להטיב עד כמה שניתן עם בעלי העסקים בעיר, הגדירה העירייה כי העסקים שיוכלו להשתתף יהיו קטנים ובינוניים ואינם שייכים לרשת ארצית שמונה 15 סניפים ומעלה

 

עיריית ראשון לציון מתגייסת לסייע לעסקים המקומיים:
תזרים כמיליון שקל לעסקים המקומיים בראשון לציון
--------------
יוזמה יצירתית של עיריית ראשון לציון תסייע לעסקים בעיר להרים את הראש מעל המים * אלפי עובדי העירייה והחברות העירוניות קיבלו תווי קנייה לרכישה מהעסקים המקומיים * כדי להטיב עד כמה שניתן עם בעלי העסקים בעיר, הגדירה העירייה כי העסקים שיוכלו להשתתף יהיו קטנים ובינוניים ואינם שייכים לרשת ארצית שמונה 15 סניפים ומעלה * ראש העירייה, רז קינסטליך: "כולנו ערבים זה לזה"
-------------

כמיליון ₪ יופנו לעסקים הקטנים והבינוניים בראשון לציון. עיריית ראשון לציון מצאה דרך יצירתית לסייע לעסקים בעיר להרים את הראש מעל המים, וזאת על רקע המשבר הכלכלי בשנה האחרונה.

במקום לחלק לעובדים תווי קנייה ארציים בחגים, שבדרך כלל ניתנים למימוש ברשתות ענק, הוחלט להתקשר עם חברת BUYME שיצרה כרטיס מיוחד למימוש רק בראשון לציון. כדי להטיב עד כמה שניתן עם בעלי העסקים בעיר, ההשתתפות בתווים פתוחה רק בפני עסקים קטנים ובינוניים ושאינם שייכים לרשת ארצית שמונה 15 סניפים ומעלה.
כך למשל נמנים עסקים מקומיים כמו: מרכז השעון והתכשיט, שיר זלינגר איפור ותסרוקות, צעצועי רונית, מיכל שמש-ענו, ניהול מערכות יחסים, רטרו פנקייק בר ועוד.

ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "העסקים המקומיים הקטנים והבינוניים הם מנוע הצמיחה של הקהילה. מחובתנו להתגייס ולסייע להם להרים את הראש מעל פני המים, בסופו של דבר, כולנו, עובדי העירייה והחברות העירוניות והתושבים, ערבים זה לזה. אם כבר אנחנו מחלקים תווי קנייה לעובדים, מדוע שלא ינותבו לעסקים המקומיים שצמאים לכל תמיכה".

תו הקנייה הדיגיטלי נשלח במסרון לעובדים. בהמשך תבחן העירייה אפשרות לנהוג כך גם בחלוקת התווים הבאה בחגים.

יוזמה זו היא חלק משורה של פעולות שנקטה העירייה כדי להטיב עם בעלי העסקים המקומיים בעיר, כך למשל יזמה העירייה שבוע עסקים שבו פרסמה העירייה את ההטבות והמבצעים של בעלי העסקים. סיירת דיגיטלית של בני נוער עברה בין בתי עסק וסייעה להם להקים דפי פייסבוק ואינסטגרם לעסק על מנת לאפשר להם להתרחב במכירה ברשת. העירייה אפשרה לבעלי מסעדות ובתי קפה "לגלוש" לשטח הציבורי הסובב את בית העסק, מבלי לפגוע בדרכי הגישה, כך שיוכלו להציב יותר שולחנות בהתאם לריחוק המותר. עסקים אלו יהיו פטורים מכל אגרה נוספת למשך שלושה חודשים.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים