חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ירושלים והסביבה >>

מבצע ירושלים מתחסנת

 

מבצע ”ירושלים מתחסנת” ממשיך במלוא המרץ – וגם משיג תוצאות: נכון להיום (חמישי, 11.3), על פי נתוני משרד הבריאות הנמצאים בעיריית ירושלים, כ-70% מפוטנציאל המתחסנים בעיר (סך התושבים בני 16 ומעלה, ללא נדבקים) קיבלו את מנת החיסון הראשונה. את מנת החיסון השנייה קיבלו קרוב ל-50% מפוטנציאל המתחסנים בעיר.

 

מבצע ירושלים מתחסנת: כ-70% מפוטנציאל המתחסנים בעיר חוסנו במנה הראשונה

מבצע "ירושלים מתחסנת" ממשיך במלוא המרץ – וגם משיג תוצאות: נכון להיום (חמישי, 11.3), על פי נתוני משרד הבריאות הנמצאים בעיריית ירושלים, כ-70% מפוטנציאל המתחסנים בעיר (סך התושבים בני 16 ומעלה, ללא נדבקים) קיבלו את מנת החיסון הראשונה. את מנת החיסון השנייה קיבלו קרוב ל-50% מפוטנציאל המתחסנים בעיר.

מאז תחילת חודש פברואר נרשמה בירושלים קפיצה גדולה בכמות המתחסנים, הרבה בזכות מבצע הסברה רחב היקף שהפעילה עיריית ירושלים ברחבי העיר וכן לפעילות הענפה של פיקוד העורף, משרד הבריאות וקופות החולים שפתחו מוקדי חיסון רבים בשכונות העיר. הקפיצה הגדולה במתחסנים נרשמה במזרח העיר – מ-17% מתחסנים במנה הראשונה בתחילת פברואר ל-61% נכון להיום.

גם במגזר החרדי נרשמה עלייה מרשימה – מ-33% מתחסנים במנה הראשונה בתחילת חודש פברואר, ל-60% נכון להיום. לציין כי בציבור הכללי שיעור מתחסני המנה הראשונה מתוך פוטנציאל המתחסנים עומד נכון להיום על 81%.

עוד עולה מהנתונים של משרד הבריאות כי אחוז מחוסני המנה הראשונה והמחלימים בקרב בני ה-50+ בירושלים עומד על 87% (נכון ליום שלישי, 9.3). לשם השוואה – בבני ברק עומד נתון זה על 86% ובתל אביב 97%.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "מבצע ’ירושלים מתחסנת’ נושא פירות ואני רואים כל יום את התוצאות שלו – עם יותר ויותר תושבים שמגיעים להתחסן, מכל המגזרים. אני שב וקורא לכל תושבי העיר שעוד לא עשו זאת – צאו להתחסן. רק כך נוכל לקדם את החזרה המבורכת לשגרה".

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים