חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

טיפים ללינה בשטח

 

בין אם אתם יוצרים לטיול שטח בקראון או באוהל, אתם לקראת חוויה כיפית ונעימה. אין כמו לישון בטבע ולהדליק מדורה בלילה ולבשל תפוחי אדמה/נקניקיות ולצפות בכוכבים תוך כדי

 

בין אם אתם יוצרים לטיול שטח בקראון או באוהל, אתם לקראת חוויה כיפית ונעימה. אין כמו לישון בטבע ולהדליק מדורה בלילה ולבשל תפוחי אדמה/נקניקיות ולצפות בכוכבים תוך כדי. אך בכל זאת, רגע לפני שאתם אורזים, ארזנו לכם כמה טיפים שימושיים שיעזרו לכם לשמור על בטחונכם וגם להנות תוך כדי.

התכוננו כמו שצריך

בין אם אתם בקרוואנים או באוהל, הקפדיו לכלול ערכת עזרה ראשונה בציוד שטח שלכם. הערכה שלכם צריכה לכלול קרם הידרוקורטיזון ואנטי היסטמין לתגובות אלרגיות ופריחה, וכן ציוד לניקוי ופצעים. באינטרנט תוכלו למצוא את הפריטים שחייבים להיות בתוך נרתיק לעזרה ראשונה. הוסיפו את מה שצריך לנרתיק ובכך תבטיחו שחלילה אם תפצעו, תוכלו להגן לחבוש את הפצע כמו שצריך.

ברחו מקום קמפינג מאובטח

לפני שאתם סוגרים את המקום שמצאתם ללינה בשטח, בידקו שהוא מאובטח. חניוני לילה בדרך כלל מאובטחים במצלמות וגדרות, סיורי אבטחה ליליים ועוד. וודאו שאתם מגיעים לפני שמחשיך על מנת שתוכלו לבדוק שהמקום בטוח ללינה, אין בו מכשולים שאפשר להיקל בהם במהלך הלילה וכדומה. בידקו היכן כדאי למקם את המדורה, אוהל, ושאר החפצים. בידקו שאתם לא מקימים אוהל בקרבה לעצים פגומים שעלולים ליפול, קני חרקים, צמחיה רעילה, זכוכיות וכדומה. 

אמרו שלום לאנשי הקמפינג שלידכם 

להתחבר לאנשי הקמפינג שלידכם הינו יתרון. להתייד ולבלות עם אנשי הקמפינג שסובבים אתכם, יוכל לעזור לכם לקבל את אמונם ובמידת הצורך, שתצאו מהאזור לצורך בילוי או כל דבר אחר, תוכלו לבקש מהם שישימו עין על החפצים שלכם ולהרחיק אנשים שלא רצויים בקרבת האוהלים שלכם במידה ויהיו כאלה. 

שמרו את החפצים האישיים שלכם במקום בטוח

השתדלו לא להשאיר שום דבר מחוץ לקרוואן כשאתם יוצאים. במידה ויש לכם חפצים אישיים יקרי ערך שאתם לא רוצים לסחוב עליכם בזמן שאתם הולכים לטייל בעיר, הכניסו אותם לרכב. גם בתוך הקראוון זה לא כל כך בטוח מכיוון שהרבה קרוואנים משתמשים במפתחות אוניברסלים ואף אפילו מומלץ להביא איתכם כספת ולהכניס את החפצים האישיים היישר לכספת.

הביאו בגדים אקסטקה

בזמן הלינה ובמיוחד בזמן החורף, הקפידו להביא אתכם בגדים חמים אקסטרה ואל תסמכו על המדורה שתישאר דלוקה כל הלילה ושתחמם אתכם. מדורה שדולקת כל הלילה בסופו של דבר עלולה להוות סיכון ובנוסף, מדורה יכולה לגרום להרעלת פחמן חד חמצני.

טיול בשטח יכול להיות מהנה וגם בטוח, כל עוד אתם פועלים נכון ובסבלנות. עם קצת מודעות ותשומת לב למה שקורה סביבכם. כמובן שישנם עוד הרבה טיפים, חישבו איך אם יכולים להימנע מבעיות עתידיות בטיול ולהתכונן כמה שאפשר מראש. זה לא אומר שאתם לא צריכים להיות ספונטנים, רק אל תעשו דברים בפזיזות. 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים