חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות חולון בת ים >>

פרויקט בי טאוארס יוצא לדרך !

 

רום כנרת נכסים והשקעות חתמה עם חברת בונה ריינה הסכם לבניית הקניון בפרויקט BTOWERS ברחוב יוספטל 80 בבת ים. ההסכם כולל בניית קניון בן 5 קומות בשטח כולל של כ-40,000 מ”ר במרכז העיר בת ים.

 

פרויקט בי טאוארס יוצא לדרך ...

רום כנרת נכסים והשקעות חתמה עם חברת בונה ריינה הסכם לבניית הקניון בפרויקט BTOWERS ברחוב יוספטל 80 בבת ים. ההסכם כולל בניית קניון בן 5 קומות בשטח כולל של כ-40,000 מ"ר במרכז העיר בת ים.

הפרויקט ממוקם במרכז העיר, בצומת עורקי התחבורה הראשיים: צמוד לתחנה הראשית של הרכבת הקלה שבימים אלה הסתיימה בנייתה, צמוד לתחנת המטרו הראשית שתחבר בין בת ים ותל אביב, ובנוסף, סמוך לנתיבי איילון, ציר התחבורה הראשי המקשר את הקניון עם כל גוש דן.

ההסכם כולל בניית 5 קומות של מסחר ומשרדים בשטח כולל של כ- 40,000 מ"ר לצד בנייה של 5 קומות של חניון תת קרקעי ומרתפים. חברת בונה ריינה תתחיל את בניית הקניון בחודש פברואר 2021. סיום משוער של הבנייה יהיה בעוד כ-24 חודשים.

פרויקטBTOWERS  אשר תוכנן ע"י משרד האדריכלים יסקי-מור-סיון, בתכנון ייחודי, יהיה אייקון ארכיטקטוני ייחודי ושונה בנוף האורבאני של גוש דן, ויהווה ציון דרך מקומי בעיר בת ים. מגדל המגורים ולצדו מגדל המשרדים והמרכז המסחרי, יהפכו את מתחם הפרויקט לכיכר אורבאנית שוקקת חיים הפעילה לאורך כל שעות היממה.

בונה ריינה הינה חברה עתירת ניסיון המתמחה בבניית מבני מגורים, משרדים ופרויקטים של מסחר ופיתוח. לחברה יש רמה גבוהה של איתנות פיננסית, והיא מבצעת פרויקטים עבור החברות הגדולות בתחום הבניה מאז שנת 2000.

עו"ד אילן ששון, מנכ"ל ובעלים של רום כנרת נכסים והשקעות: "אנו שמחים להודיע על תחילת בניית הקניון המרשים במסגרת פרויקט בי טאוארס ברח’ יוספטל בעיר בת ים. הקניון יציע 5 קומות מסחר ומשרדים מרשימים ואני בטוח שחברת בונה ריינה המקצועית תבצע עבודה מדהימה, כך שהקניון ימשוך אליו את כל תושבי העיר בת ים והסביבה."

בתמונה:הדמיות של פרויקט BTOWERS של חברת רום כנרת נכסים והשקעות. צילום: 3Dvision התמונוה משוחררות מזכויות יוצרים ומאושרות לשימוש חופשי בכל מדיה מערכתית.

אודות רום כנרת נכסים והשקעות

חברת "רום כנרת" הינה חברה יזמית, עתירת ניסיון בתחום הבנייה והנדל"ן בישראל, מנוהלת ע"י מטה מצומצם, תוך שמירה על יושרה מקצועית, שקיפות  מלאה, חדשנות, פורצת שווקים חדשים בתחום הנדל"ן, והשגת תשואה מקסימלית לקונים. המטה הניהולי הדינמי פועל בגמישות ומהירות תוך קבלת החלטות יעילות בהתאם לתנאים בשטח. בנוסף מעסיקה החברה את מיטב המומחים, היועצים, והקבלנים על מנת להשיג יוקרה ואיכות ללקוחותיה, תוך שמירה על הפונקציונאליות והכל בזכות הניסיון הנצבר והידע רב השנים.

חברת רום כנרת יוזמת ומקדמת בימים אלה חמישה מיזמי נדל"ן בעיר בת-ים  פרויקט SEA TOWER, 5 מגדלי מגורים יוקרתיים בשכונת פארק הים, ופרויקט B TOWERS, בשטח של כ-120 אלף מ"ר, המשלב מגורים, מסחר, מרפאות ותעסוקה הכל תחת קורת גג אחת בסגנון one-stop-shop פרויקט אשר יאפשר לדייריו ליהנות מכל עולמות החוויה האורבנית העירונית בטווח של נגיעת יד, וכן פרויקטים של התחדשות עירונית, תמ"א 38, בשכונת בורוכוב בעיר גבעתיים.

בברכה,

איתן אטיאס

סמנכ"ל

רן רהב תקשורת ויחסי ציבור

מגדל המוזיאון, ברקוביץ’ 4, ת"א

טלפון: 03-7188555  נייד: 052-6678369

בקרו באתר שלנו: www.ran-rahav.co.il

 

cid:image001.png@01D1A5EB.B34869E0
       

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים