חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

הדפסות על חולצות לתחפושת פורים

 

אם אתם מחפשים לעשות הדפסה איכותית על חולצה כחלק מתחפושת פורים של הילדים שלכם, תוכלו לעשות זאת בקלות וללא בעיות. כיום ניתן להדפיס על חולצות כל רעיון, מחשבה, משפט שעולה לכם בראש

 

אם אתם מחפשים לעשות הדפסה איכותית על חולצה כחלק מתחפושת פורים של הילדים שלכם, תוכלו לעשות זאת בקלות וללא בעיות. כיום ניתן להדפיס על חולצות כל רעיון, מחשבה, משפט שעולה לכם בראש. 

חג הפורים הוא חג שמח וצבעוני. כולם רוצים להיות יצירתיים, לצאת מהקופסא וליצור תחפושת מיוחדת ותגרוף מחמאות והתפעלות רבה. היתרון בחולצות ממותגות ובמיוחד בחג הפורים הן להסב את תשומת הלב, ולהעלות חיוך גדול על הפרצוף. 

הדפסה על חולצה מאפשרת ליצור תחפושת ואין צורך לשלם הון תועפות על קנייה של תחפושת שכנראה לא תזדקקו לה שוב. תחפושות ממותגות כדוגמת חולצת תחפושת של יובל המבולבל עולה הרבה כסף אך בעזרת חברת הדפסות אשר מציעות את השירות, ניתן להדפיס את החולצה במחירים נוחים ובאיכות גבוהה.

איך מבצעים הדפסות על החולצות?

לפני שתהיו מוכנים לצאת לתהליך, חשבו עם עצמכם על הרעיון. מה בדיוק תרצו להדפיס על החולצה, איזו תחפושת תרצו להגשים ולפיכך חפשו רעיונות ברחבי הרשת ותוכלו למצוא מאות דוגמאות לתחפושות מדליקות לפורים שחלקן מורכבות מחולצה מודפסת.

לאחר שבחרתם את הרעיון להדפסה, אפשר לתכנן לבד את החולצה אך כדאי להתייעץ עם חברת הדפסות שתבחרו להשתמש בשירותיה. Arteeca  הדפסת חולצות באתר מאפשרת לכם לעבור את תהליך ההדפסה עמה, ומספקת שירות ברמה ובאיכות גבוהה של חומרים והדפסה. 

ננעלתם על הרעיון ואתם מוכנים להתקדם לשלב הבא! השלב הבא הוא בחירה של סוג בד המרכיב את החולצה. קיימים סוגים רבים של בדים בהם ניתן להשתמש כמו לדוגמא, כותנה 100 אחוז, בד סינטטי, בד מעורב וחולצות דרייפיט המתאימות לאקלים בארץ במיוחד, מאווררות ומעניקות תחושה נעימה לגוף. 

בחרו את שיטת ההדפסה בעצמכם

שיטת ההדפסה תיבחר בהתאם לסוג ההדפס אותו אתם רוצים, הכל תלוי במספר הצבעים שאתם מעוניינים להדפיס על החולצה והאם ההדפס יהיה שטוח, מנצנץ או בולט. 

קיימות כמה טכניקות להדפסה על חולצות  הדפסת חולצות באתר  Arteeca מציעה שיטות פופולאריות, השיטה הראשונה נקראית הדפסת הדבקה. בשיטה זו יוצרים מדבקות מיוחדות בעזרת המחשב ומדביקים אותן לחולצה. שיטת זו זולה ופופולארית מאוד ומעניקה מראה בולט על החולצה.

שיטה נוספת היא הדפסה מוטבעת, בשיטה זו מטביעים את האלמנט על החולצה והוא נשמר לאורך זמן. הדפסה זו משדכת בין הבד לבין ההדפס ונחשבת לטובה מאוד. כמו כן, הדפסה דיגיטלית היא הדפסה שנחשבת לאיכותית יותר מאשר שאר השיטות, ההדפסה על החולצה נעשית בעזרת לייזר.

אין צורך לקרוע את הכיס, הדפיסו על חולצה!

אם אתם מעוניינים ליצור תחפושת במו ידיכם, הדפיסו על חולצה בקלות ובמחירים הוגנים והכינו את התחפושת בעצמכם. דבר זה יתן לכם שקט מכיוון שאיכות הבגד תהיה טובה יותר, ותוכלו להכין ביחד עם ילדיכם את התחפושת לחג הפורים. גם אתם תהיו מרוצים, וגם הילדים!

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים