חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

ראש העיר וצוותי השיטור ערכו מבצע אכיפה נרחב

 

אמש (ג’) בשעות הערב והלילה המאוחרות - נערך מבצע אכיפה נרחב בשיתוף השיטור העירוני ומשטרת פ”ת, כאשר אל הצוותים בשטח התלווה ראש העיר רמי גרינברג. בתקופה האחרונה נערכים מידי לילה מבצעי אכיפה כנגד מפרי הנחיות הקורונה, תפיסת אופנועים בלתי מורשים, כנגד אירועי וונדליזם ורעש בגינות הציבוריות וכן כנגד משליכי פסולת בשטחים פתוחים.

 

במסגרת מאמצי העירייה לשמירה על פתח תקוה ירוקה, פעלו הצוותים אמש לסגירת אירוע שהפר את כללי הקורונה וההתקהלות באזור צומת סגולה. האירוע התקיים תוך סיכון ממשי למשתתפים בו ועל כן בעל המקום עוכב לתחנת המשטרה ויפתחו כנגדו הליכים משפטיים.
בנוסף, בשעה 1:00 לפנות בוקר תפסו הצוותים באותו אזור תחנת מעבר פיראטית להשלכת פסולת. במקום נתפסו הכלים אשר פרקו פסולת בשטח ויפתחו הליכים כנגד האחראיים. בהמשך לפעילות הנ"ל, נתפסו גם שלושה מרססי גרפיטי בשעת מעשה במרכז העיר. לאחר תיעוד המעשה, יצאו הצוותים אל השלושה וקנסו אותם.
במקביל יפתח כנגדם הליך פלילי ואזרחי על השחתת רכוש ציבורי.

ראש העיר רמי גרינברג: "אני מברך את צוותי השיטור על מבצע מוצלח מאוד אשר הביא לתפיסת מרססי גרפיטי, משליכי פסולת בשטחים פתוחים וכן לסגירת אולם אירועים שפעל בניגוד להנחיות הקורונה וסיכן את שלום הציבור. בשל הפעילות המתבצעת בנושאים אלו כמידי לילה, אנחנו מצליחים לצמצם את הפשיעה בעיר באופן משמעותי. לא נתפשר על אכיפת הסדר במרחב הציבורי וכל עבריין אשר מסכן את שלום הציבור או פוגע במאמצים שלנו לשמור על עיר נקיה ויפה, ייתפס בסופו של דבר. לאור חשיבות הנושא, אני אמשיך להוביל את הצוותים גם בשעות הקטנות של הלילה בכדי לשמור על איכות חיי התושבים ובריאותם."

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים