חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות חולון בת ים >>

נבדקים ולא מדביקים

 

ראש עיריית חולון מוטי ששון חנך הבוקר את מתחמי בדיקות הקורונה בבתי הספר והשתתף במפגש בחצר בי”ס אמירים עם תלמידי כיתות ו’ שהגיעו לשיח רגשי וחברתי עם מוריהם

 

מתחמי בדיקות הקורונה בתוך בתי הספר החלו לפעול הבוקר בחולון. מדובר ביוזמה שמופעלת בידי עיריית חולון, פיקוד העורף ומד"א, אשר מיועדת לצוותי החינוך ולסגל המינהלי על מנת שיוכלו להיבדק במהירות ובנוחות.

ראש העיר מוטי ששון הגיע לבית הספר היסודי אמירים על מנת לעמוד מקרוב אחר התנהלות הבדיקות ושימש דוגמה אישית כאשר נבדק אף הוא. יחד עם ששון נבדקו גם מנהלת בית הספר שגית גמליאל והצוותים.

ששון ניצל את הביקור גם לקיום מפגש בחצר בית הספר עם תלמידי כיתות ו’, שהגיעו לשיח רגשי וחברתי עם מוריהם, לקראת חזרתם ללימודים פרונטליים בשבוע הבא. הילדים שיתפו את ששון בתחושותיהם והוא איחל להם הצלחה לקראת החזרה המחודשת לבית הספר וביקש מהם להמשיך ולשמור ממ"ש (מסכה, מרחק, שטיפת ידיים).

מוטי ששון: "הדיווחים על הצלחתם של החיסונים לקורונה והגעתם ארצה בטווח הנראה לעין הם אכן סיבה לאופטימיות. למרות זאת, אסור שנתבלבל ועלינו להמשיך לשמור בקפידה על ההנחיות, על מנת שחולון תישאר ירוקה".

הבדיקות יתקיימו בחלק מבתי הספר בעיר בשעות הבוקר, כאשר בשעות אחר הצהריים תתקיימנה בדיקות לכלל האוכלוסייה במתחמי ווק-אין ודרייב-אין. פרטים מלאים בדף הפייסבוק "עיריית חולון" ובאתר העירייה.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים