חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

נלחמים בקורונה: דוכני הסברה הוצבו ברחבי העיר

 

במרכזים המסחריים ובגינות הציבוריות. מנהל קהילה בשיתוף תנועות הנוער התגייסו למאמצי ההסברה ואף חילקו מסכות במטרה להעלות את המודעות לנגיף תוך עידוד להקפדת ההנחיות כמו עטית מסיכה, היגיינה וריחוק חברתי

 

אחד הגורמים שהובילו לירידת התחלואה המשמעותית בראשון לציון היה ללא ספק ההסברה המאסיבית בקרב התושבים, שמצדם הוכיחו משמעת חברתית והקפדה על ההנחיות. למאמצי ההסברה שותפים גם בני הנוער מתנועות הנוער ברחבי העיר, שניצלו את הזמן הפנוי בהעדר מסגרות חינוך, ויצאו לרחובות, חילקו פליירים ומסכות והסבירו לעוברים והשבים את החשיבות בעטית מסיכה, היגיינה וריחוק חברתי.

ראש העירייה רז קינסטליך, אמר: "תושבי ראשון לציון גילו אחריות אישית ושיתפו פעולה לצמצום התחלואה בעיר, לבני הנוער יש חלק בחתי נפרד בכך, ישר כוח על ההתגייסות וההירתמות שלהם בתקופה זו. פעם אחר פעם אני מתמלא בגאווה שאלו הערכים שמלווים אותם. אנחנו אומנם עיר ירוקה אבל אל לנו להיכנס לשאננות, נגיף הקורונה עדיין איתנו ועלינו להקפיד על יישום ההנחיות".

את מערך ההסברה מוביל מרכז שירות לתושב (שיל"ת) בעיריית ראשון לציון. מי שלוקח חלק במערך הם בני הנוער ממועדון התדר, מתנועות הצופים ומהנוער העובד והלומד. בני הנוער יוצאים לשטח בעיקר בבוקר ובשעות אחר הצהריים, הפעילות מתמקדת בגינות ציבוריות ובמרכזים המסחריים. יש לציין כי פעילות בני הנוער נעשית תחת המגבלות הקיימות.

המשנה לראש העירייה, איתי מתיתיהו, המחזיק בתיק נוער וצעירים, הוסיף: "שום דבר לא עוצר את בני הנוער בראשון לציון מלתרום ולהתנדב בקהילה ועל כך, ישר כוח".

המשנה לראש העירייה, אפרת אברמוביץ, המחזיקה בתיק קהילה, סיכמה: "הקורונה הוכיחה לכולנו עד כמה קהילה חזקה, פעילה ואיכפתית יכולה להשפיע עם הורדת התחלואה, זה בדיוק הסיפור בראשון לציון. הקהילה תרמה את חלקה בצמצום התפשטות הנגיף בעיר".

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים