חיפוש
 
לדף הבית >>     הורים וילדים >>

פתרונות לשלב ההתהפכות במהלך שינת תינוקות

 

תושבת העיר פונה למעיין אטיה, מדריכת הורים ויועצת שינה, בשאלה: ”הקטנה הנהדרת שלי בת חצי שנה ומיום היוולדה ישנה כמעט רק על הבטן. לאחרונה מיד עם הכניסה למיטה מתגלגלת על הגב ובוכה. על ערנית ולא מסוגלת להרדם. תהליך ההרדמה (שעד עכשיו היה הנחה במיטה עם יד על הגב והראש ו-ששששש...) פתאום התחיל לכלול להפוך אותה...” להמשך קריאה- כנסו

 

פתרונות לשלב ההתהפכות במהלך שינת תינוקות

תושבת העיר שואלת

הקטנה הנהדרת שלי בת חצי שנה ומיום היוולדה ישנה כמעט רק על הבטן. לאחרונה מיד עם הכניסה למיטה מתגלגלת על הגב ובוכה. על ערנית ולא מסוגלת להרדם. תהליך ההרדמה (שעד עכשיו היה הנחה במיטה עם יד על הגב והראש ו-ששששש...) פתאום התחיל לכלול להפוך אותה שוב ושוב על הבטן. אפילו התחלתי להפעיל עליה לחץ שלא יאפשר לה להתהפך ורק ככה נרדמת. מאז שזה התחיל (כשבועיים) גם הלילות נהיו גרועים יותר- הולכת לישון סביבות 19 ומתעוררת לינוק כ3 פעמים כל לילה, שמסתיים ב5 לכל המאוחר (ולעיתים לפני). אני לא רוצה לחזור להרדמות על הידיים/הנקה, אבל עם ההתגלגלויות האלו נהיה לה קשה מאוד להרדם ולישון טוב. איך אפשר לעזור לה להפסיק עם זה?

 תשובתה של מעיין אטיה- מנהלת הפורום

שלום שלי, נעים מאוד.

זה אכן שלב מאתגר מהסיבה הפשוטה שברגע שביתך למדה להתהפך זה כבר לא כל כך בשליטתך.
מה שכן ישנה ״ תקופת הסתגלות״ בתחילת ההתהפכות שבה היא עדיין לא שולטת בהתהפכות , ואז מה שרצוי לעשות זה באמת ״ לרפד״ את המיטה על מנת למנוע התהפכויות. בסיום תקופת ההסתגלות ביתך כבר תשלוט בהתהפכויות ואז תוכל לבחור לעצמה את התנוחה בה נח לה יותר לישון.

לגבי שינוי שיטת ההרדמות, במידה וביתך לא רגילה להרדמות על הידיים ולא לאכול הרבה במהלך הלילה, זה סימן שהיא מסוגלת להרדמות ושינה בלי זה ולא מומלץ להתחיל או לחזור לזה.

יש לכם עוד שאלות למעיין אטיה - מדריכת הורים ויועצת שינה? כנסו!

054-2182170  בקרו באתר שלי

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים