חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

מנהל אגף דוברות והסברה בעירייה מסיים את תפקידו

 

אחרי כשנתיים וחצי בתפקיד, יסיים אריאל אבני את תפקידו. בתקופתו הוביל פרויקטים וקמפיינים מגוונים כאשר הבולט בהם הוא קמפיין שורדי השואה שזכה להכרה בינלאומית. ”גאה על התקופה המדהימה בראשון לציון וכעת פונה לאתגרים חדשים” סיכם אבני

 

אחרי שנתיים וחצי בתפקיד, מנהל אגף הדוברות בעירייה, אריאל אבני, מסיים את תפקידו. אבני שימש כדובר העירייה תחת ראש העירייה הקודם, דב צור והמשיך עם ראש העירייה הנוכחי, רז קינסטליך. אני שמח וגאה על התקופה המדהימה בראשון לציון" אמר אבני והוסיף "אגף הדוברות וההסברה בעירייה התקדם משמעותית ויחד הובלנו מהלכים יצירתיים שקידמו את תדמיתה של העיר וחיזקו משמעותית את הקשר והשקיפות בין התושב לעירייה. אני מודה לרז קינסטליך, ראש העירייה, על התמיכה ושיתוף הפעולה הפורה בינינו. אני פונה לאתגרים והגשמות חדשות ומאחל לעיר המדהימה הזאת שתמשיך לצמוח ולפרוח".

אחד הקמפיינים הבולטים בתקופתו היה קמפיין שורדי השואה בשנה שעברה. כ-1000 שלטי חוצות עם תמונותיהם וסיפורם של ניצולי השואה נתלו ברחבי העיר וזכו להכרה תקשורתית ובינלאומית. הערים התאומות של ראשון לציון בגרמניה, רומניה, רוסיה, צרפת ועוד, פרסמו את תמונותיהם של שורדי השואה בשלטי חוצות ובעיתונים. כמו כן, בתקופתו צולמו בעיר עשרות סדרות, פרסומות וסרטי קולנוע שתרמו רבות לתדמיתה של העיר. בין היתר הסדרה הפופולרית "טהרן" שנרכשה על ידי אפל, צולמה במוקד העירוני של העירייה.

ראש העירייה, רז קינסטליך, איחל לאריאל הצלחה בכל דרך שיבחר ואמר: "בשמי ובשם תושבי העיר אני רוצה להודות לאריאל על התרומה והעשייה לתדמיתה ושמה של העיר, אני אשמח אם דרכינו יצטלבו בעתיד". בשבוע הקרוב יתפרסם מכרז לתפקיד.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים