חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מגרש להשקעה בחולון

 

עיריית חולון החליטה לפתח את העיר המרכזית ולאפשר את בנייתן של יחידות דיור ושטחי מספר רבים הנפרסים על פני שטח של כ-4,080 דונם במסגרת תכנית מיוחדת הנקראת תכנית ח 500

 

עיריית חולון החליטה לפתח את העיר המרכזית ולאפשר את בנייתן של יחידות דיור ושטחי מספר רבים הנפרסים על פני שטח של כ-4,080 דונם במסגרת תכנית מיוחדת הנקראת תכנית ח 500. אז אם חסכתם לעצמכם די כסף בצד וכעת אתם מרגישים שאתם מוכנים להשקעה גדולה שתשנה את חייכם, נצלו את חלון ההזדמנויות על מנת להשקיע במגרש בחולון. בעיר מרכזית כל כך, לא תצטערו על כך. בימינו יותר ויותר אנשים מבינים את היופי שבהשקעה במגרש במקום בנכס – אין ארנונה, תשלומי ועד בית ושיפוצים ולא נדרשת תחזוקה רבה בשלבים הראשונים של ההשקעה. 

כל הסיבות להשקיע בקרקע בחולון

מגרש להשקעה בחולון הוא אחת ההשקעות המוצלחות יותר שאפשר לעשות מסיבות שונות:

  • המגרשים בחסות העירייה – עיריית חולון מעוניינת בפיתוח העיר, ולכן היא זקוקה למשקיעים. במסגרת התכנית צפויות להיבנות כ-12.900 יחידות דיור מושקעות ושטחי מסחר ותעסוקה אטרקטיביים שימשכו יותר ויותר תושבים. 
  • מסתכלים אל הקידמה בעיניים – חולון אינה עיר שנשארת מאחור. הבניינים החדשים ייבנו בה בשיטות טכנולוגיות מתקדמות ויהפכו לבטוחים, נגישים ונוחים עבור הדיירים. 
  • יש מה לעשות בחולון – מלבד מרכזי התעסוקה, חולון מציעה לתושבי מקומות בילוי אטרקטיביים הכוללים מוזיאונים להעשרת הידע, בתי קולנוע, מסעדות ועוד. 
  • עיר ירוקה וספורטיבית – בחולון תמצאו הרבה פינות ירוקות לצד מתקני כושר. זוהי העיר המושלמת לעסוק בה בפעילות גופנית ולשמור על הבריאות. כמו כן, ניתן למצוא בעיר גם גני שעשועים לילדים ופארקים. 
  • תחבורה נוחה – חולון היא עיר נגישה לכל דבר ועניין. כך שניתן להגיע לכל מקום לא רק בעזרת הרכב הפרטי, אלא גם באמצעות תחבורה ציבורית.
  • קרובה לעיר ללא הפסקה – מיותר לציין שחולון קרובה מאוד לתל אביב. כך שכל מי שעובד בתל אביב ומחפש קצת שקט בחולון, יכול בהחלט לעשות זאת. 

מעבר לכך, בזכות מרבית היתרונות שהוזכרו כאן, חולון מתאימה לא רק לתושבים מקומיים, אלא מושכת אליה תיירים סקרנים שרוצים להרחיק לכת ולבחון ערים מרכזיות נוספות. 

לבדוק אפשרויות מימון להשקעה

מגרש להשקעה בחולון נשמע כמו חלום שהתגשם, אבל רגע לפני שאתם מגשימים אותו בפועל, אתם בוודאי שואלים את עצמכם איך ניתן לממן השקעה. ואכן עסקה לרכישת מגרש להשקעה אינה זולה, וסביר להניח שהיא תשפיע על מהלך חייכם בשנים הבאות. למרבה המזל, ישנן כמה אפשרויות למימון שכדאי להביא בחשבון. ראשית, בדומה לרכישת דירה, במקרים מסוימים הבנק יכול לאשר משכנתא לרכישת קרקע. אמנם במקרה זה יש צורך להבין שמדובר במשכנתא של 60 אחוזים משווי הקרקע, ואת 40 אחוז הנותרים תצטרכו לשלם בכוחות עצמכם. 

דרך נוספת לממן את הקרקע היא להלוות כסף, בדומה לרכישת רכב או לתשלום עבור לימודים. בימינו ניתן להשיג הלוואות בדרכים שונות: דרך הבנק, חברות האשראי או להשתמש בהלוואות חברתיות. כל עוד ניתן להוכיח שאתם יכולים להחזיר את ההלוואה, תוכלו להשיג את הכסף לרכישת קרקע. 

מעוניינים לרכוש מגרש בחולון? יש לכם למי לפנות

אם אינכם רוצים לקפוא על השמרים ולהפסיד את ההזדמנות שלכם להשקיע במגרש בחולון, פנו אלינו, לחברת א.ב מוראנו. אנו מתמחים בתחום הנדל"ן במשך שנים רבות ויכולים לאתר עבורכם את המגרש המבוקש תוך זמן קצר. הצוות של החברה פועל לא רק בחולון, אלא במגוון רחב של ערים מרכזיות אחרות בארץ: רעננה, חדרה, הוד השרון ועוד. מעבר לכך, אנשי החברה בודקים ביסודיות כל מגרש ושטח לפני שהם מציעים אותו ללקוח. כך שעם קבלת המידע על המגרש תקבלו גם את כל הפרטים על השמאי, בעלים של המגרש, מיקום המגרש, האוכלוסייה באזור ועוד. 

א.ב מוראנו - קרקעות למכירה

שלמה המלך 37, קרית אונו 5542133

טלפון: 03-9499669

abmoreno.co.il

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים