חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

למה חשוב להשקיע בבחירת חברת תקשורת לארגון שלכם?

 

חברת התקשורת שאיתה עובדים, מהווה את אחד מסוגי הספקים המשפיעים ביותר, על הפעילות העסקית של ארגונים רבים. לכן, חשובה מאוד בחירתה בתשומת לב

 

חברת התקשורת שאיתה עובדים, מהווה את אחד מסוגי הספקים המשפיעים ביותר, על הפעילות העסקית של ארגונים רבים. לכן, חשובה מאוד בחירתה בתשומת לב. למעשה, היא חשובה עבור כל עסק, מאחר שמי לא משתמש כיום בשירותי תקשורת? עולם העסקים בנוי על זה. אלה כמה נקודות ממחישות, לגבי הצורך להשקיע בבחירת ספק תקשורת: 

חיבור לאינטרנט

החיבור לאינטרנט הוא כיום דבר מובן מאליו, הן למשתמשים פרטיים והן לעסקים. זה פשוט וקל, כמו שימוש בתשתיות מים או חשמל במבנים. מחברים מכשיר לשקע החשמל או פותחים ברז וזה פשוט "עובד". מדובר על חברת התשתית אשר מאפשרת לדברים להתרחש ובמקרה שלנו - חברת התקשורת. עד כאן טוב ויפה, אלא שגם מה שקורה מאחורי הקלעים מאוד משמעותי וחייב להיות איכותי. ITC היא דוגמה בולטת לספק מסוג זה. לסיכום ביניים - כמו שלא הייתם בוחרים לצרוך חשמל מספק מפוקפק, ברור שלא "תצרכו תקשורת" מספק שהוא פחות מאיכותי. 

דואר אלקטרוני

כן, כן - דואר אלקטרוני. לא מחליף אותו ווטסאפ, לא טיק טוק ולא שום חידוש אופנתי אחר. במשך שנים רבות, צצים אמצעי תקשורת חדשים, שבגללם ממהרים להספיד את האימייל. רשתות חברתיות למשל. למרות כל זאת, האימייל ממשך להיות ערוץ תקשורת עסקי חשוב ביותר והשימוש בו מחייב כמובן עבודה עם ספק תקשורת איכותי. ה"סוד" של הצלחת האימייל לאורך השנים, הוא אולי עובדת היותו סטנדרט בפועל - אופנות משתנות, אבל לכולם יש כתובת אימייל כלשהי. הטכנולוגיה של האימייל פשוטה יחסית ויש איתה ניסיון רב. נוסף על כך, הוא מהווה ערוץ תקשורת "א סינכרוני" - כזה ששולחים או מקבלים הודעות באמצעותו, גם אם הצד השני לא זמין. וזה נוח מאוד. ניתן לצרף לו קבצים (משמעותי בעסקים), לוודא שהנמען קיבל את ההודעה, לקבוע כללי סינון דואר ועוד. כך שמדובר בכלי שעוד יישאר איתנו זמן רב ובשביל להשתמש בו, זקוקים לספק תקשורת איכותי.    

שירותים משלימים

חברות התקשורת מספקות שירותים משלימים שונים. ספק אינטרנט ITC הוא דוגמה טובה לכך. VPN ( Virtual Private Network) למשל, הוא שירות שיסייע לשיפור פרטיות התקשורת. נזכיר, כי ארגונים מבצעים לא מעט אינטראקציות חסויות, עם לקוחות, שותפים וגורמים נוספים. במקביל, יש מגוון גורמים עוינים, שמחפשים לעשות "האקינג" של פעילות העסקים באינטרנט, למטרות ריגול עסקי, סחיטה, פגיעה על רקע אידיאולוגי אנטי ציוני ועוד. אנטי DDoS הוא דוגמה נוספת - שירות אשר מסייע להגן מתקיפות "מניעת שירות". 

אתגר הבחירה

כמובן, לא תמיד קל להשוות ולבחור. אחד הדברים שעוזרים, הוא הניסיון המצטבר של אחרים וטוב לדעת למשל, כי חוות דעת על ספק אינטרנט ITC הן חיוביות. בחירה זהירה, חייבת לקחת בחשבון גם המלצות כאלה. 

לסיכום

ברור שחברת תקשורת, היא כיום סוג ספק אשר חיוני לכל ארגון. לא רק לעבוד עם חברת תקשורת כלשהי, אלא שזו תהיה חברה אמינה ואיכותית. מומלץ מאוד להקפיד על כך ולבחור ספק תקשורת בהתאם.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים