חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

נפתח חמ”ל בנושא הקורונה

 

ראש העיר רמי גרינברג יחד עם ראש מינהל החינוך רון כץ החליטו על פתיחת חמ”ל אשר יספק מענה לתלמידים, הורים וצוותי חינוך בכל הקשור ללמידה בתקופת הקורונה.

 

לאור השינויים החלים מעת לעת בהנחיות משרד החינוך והבריאות ולאור העובדה כי קיימת בעיר עלייה במספר הנדבקים ובמספר התלמידים והמורים הנאלצים להיכנס לבידוד, הוחלט על פתיחת חמ"ל שיספק מענה אמין ומדויק.

החמ"ל אשר הוקם בסמוך למשל"ט ברחוב קארו, יופעל ע"י אנשי מינהל החינוך בשיתוף אגף ביטחון וחירום ויספק מענה בתקופת הקורונה עד לסיום פעילות מוסדות החינוך, החל ממחר (יום שני 15.6) מהשעה 07.00 ועד השעה 21.00, בטלפון שמספרו 03-7738512 . ניתן לפנות לחמ"ל גם באמצעות המייל covid19@ptikva.org.il

ראש העיר רמי גרינברג "ראינו כי המידע אינו מספיק ברור ואינו נהיר לכולם ובמקרים בהם יש חשש להדבקה הציבור אינו יודע כיצד לנהוג ולכן פתחנו את החמ"ל. הצוות במקום יהיה בקשר ישיר עם מוסדות החינוך בעיר ועם צוותי החירום. התושבים שיתקשרו יקבלו תשובות אמינות ומהימנות כך שאי הוודאות תצטמצם. חשוב לנו לעשות כל שניתן כדי למנוע את התפשטות נגיף הקורונה ולשמור על בריאות הציבור. אני קורא שוב לכל הציבור להמשיך ולנהוג באחריות, לעטות מסכה בעת היציאה מהבית, להקפיד על היגיינה ועל שמירת מרחק מאנשים סביב. גם התלמידים בהפסקה מתבקשים להימנע ממגע ולהקפיד על ההנחיות".

מ"מ רה"ע וראש מינהל החינוך רון כץ "הגנים ובתי הספר הם מקום מפגש למאות תלמידים ואנשי הוראה ואנו מבקשים לעשות כל שניתן כדי לשמור על בריאותם. החמ"ל ייתן מענה לכל מי שההוראות אינן ברורות לו או במקרים בהם יש חשש להדבקה ויש צורך בהוראות מדויקות כיצד לנהוג. אנו נפעל בצורה מסודרת ומיטבית על מנת לשמור על בריאות הציבור ובמקביל לספק לתלמידים המשך למידה מסודרת".

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים