חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

לגור בבית בזמן השיפוץ - האומנם?

 

החלטתם שאתם רוצים לבצע שיפוץ בדירה? אחת מההחלטות החשובות ביותר שתצטרכו לקבל לפני שהשיפוץ מתחיל היא – האם תגורו בבית בזמן השיפוץ או שלא. מדובר על החלטה משמעותית מאוד גם מבחינה כלכלית וגם מבחינת הנוחות. על מנת שתוכלו לקבל את ההחלטה שאתם שלמים לגביה, אנו כאן נסקור עבורכם את כל האפשרויות וכמובן נסביר לכם את היתרונות והחסרונות בכל החלטה. כך תוכלו לדעת מה אתם עומדים לעשות בשיפוץ הקרוב שמתקרב מיום ליום

 

נתחיל ונגיד כי ההחלטה האם לצאת או להישאר בבית היא החלטה שלכם, ולכן אתם אלה שצריכים לשקול את כל האפשרויות. שיפוצניק בחולון יכול לתת לכם המלצה מסוימת, אך אם הוא יהיה מספיק מקצועי הוא יצליח לעבוד גם כאשר אתם נמצאים בתוך הבית. לפיכך אתם צריכים להגיע להחלטה מבעוד מועד, החלטה שלפיה תוכלו לשנות את כל אורך החיים שלכם לשיפוץ הקרוב.

מהסיבה הזאת אנו ממליצים לכם שלא להקל ראש בהחלטה, ולקחת את כל האפשרויות בחשבון. יש לא מעט יתרונות בלהמשיך לגור בדירה בזמן השיפוץ, ויש גם לא מעט חסרונות בלהמשיך לגור בדירה בזמן השיפוץ. אחרי שתשמעו את כל האלמנטים השונים תוכלו להגיע להחלטה שאתם שלמים לגביה. תמיד תוכלו להתייעץ עם אותו קבלן שיפוצים שמבצע עבורכם את העבודה, על מנת להבין ממנו עד כמה זה יקשה עליכם לגור בבית בזמן השיפוץ עצמו.

מהם היתרונות בלהמשיך לגור בבית בזמן השיפוץ?
היתרון המשמעותי ביותר בלהמשיך לגור בבית בזמן השיפוץ בבית הוא בהרגשה שלכם מכיוון שאתם יכולים להמשיך את שגרת החיים הרגילה שלכם כמעט ללא הפרעה. כל אחד מבני המשפחה ימשיך להיות בחדר שלו בהתאם להתקדמות השיפוץ, כך שאף אחד לא יצטרך לעשות התפשרויות מהצד שלו. זוהי אחת מהסיבות הבולטות ביותר לכך שלא מעט משפחות מעדיפות להישאר בבית בזמן השיפוץ עצמו.

בנוסף יש כאן גם יתרון כלכלי מכיוון שלא מספיק שאתם תצטרכו לשלם על השיפוץ, אתם גם תצטרכו לשלם על השכירות של דירה נוספת שבה תוכלו לשהות בזמן השיפוץ עצמו. אף קבלן שיפוצים לא יתחשב במצב שבו אתם צריכים לעזוב את הבית בעלות השיפוץ עצמו. כך שהנטל הכלכלי יכול להיות מאוד משמעותי כאשר מסתכלים לטווח הארוך.

מהם החסרונות בלהמשיך לגור בבית בזמן השיפוץ?
בין אם תרצו או לא תרצו ולא משנה עד כמה אותו קבלן שיפוצים יהיה מתחשב, יש כאן פגיעה באורח החיים שלכם. אם השיפוץ יתבצע באזור הסלון, לא תוכלו לשבת שם עם בני משפחה או עם חברים. אם השיפוץ יתבצע במטבח לא תוכלו להכין לעצמכם אוכל ותצטרכו להזמין מבחוץ. כך שאתם תצטרכו בכל פעם לשנות את אורח החיים שלכם בהתאם להתקדמות של השיפוץ. לא כל המשפחות יצליחו להסתגל בצורה כל כך מהירה לשינויים כל כך קיצוניים.

חיסרון נוסף קשור דווקא להתקדמות של השיפוץ עצמו, לרוב קבלן שיפוצים לא יציין זאת בפניכם. אך אם אתם מחליטים להישאר בבית ככל הנראה קצב ההתקדמות של השיפוץ כולו יהיה הרבה פחות מהיר. בני המשפחה עשויים להפריע במודע או לא במודע לשיפוצניק להתקדם בעבודה, וכך כל השיפוץ עשוי להתארך – דבר שאתם חייבים לקחת בחשבון.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים