חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

זה לא כל כך נעים לראות גן סגור... אבל הפעם אין ברירה!

 

  ראש העיר הינחה אמש לסגור את הפארק הגדול ע”ש יצחק אוחיון, פארקים וגינות נוספות בכל רחבי העיר, על מנת למנוע התקהלויות ומפגשים רבי משתתפים, וזאת לאור הנחיות משרד הבריאות. גם מגרשי הספורט השונים, כולל אלו בבתי הספר ובמתנ”סים, יסגרו כדי למנוע התקהלויות ופעילות רבת משתתפים.

 

ראש העיר הינחה אמש לסגור את הפארק הגדול ע"ש יצחק אוחיון, פארקים וגינות נוספות בכל רחבי העיר, על מנת למנוע התקהלויות ומפגשים רבי משתתפים, וזאת לאור הנחיות משרד הבריאות. גם מגרשי הספורט השונים, כולל אלו בבתי הספר ובמתנ"סים, יסגרו כדי למנוע התקהלויות ופעילות רבת משתתפים.

על מנת לפזר התקהלויות של בני נוער ניפגש אמש ראש העיר עם כלל הצוותים, ביניהם צוותי אגף הביטחון, הסיירים והקב"טים, השיטור העירוני, פיקוח עירוני, נציגי אגף השכונות ואגף הנוער ומדריכי עיר ללא אלימות והינחה אותם לסייר בעיר ולפזר התקהלויות המפגשים של בני נוער. כול הסיירים סיירו בכל רחבי העיר החל מרדת החשכה ועד לשעות הלילה הקטנות, וכך יעשו גם במהלך הימים והשבועות הקרובים.

ראש העיר רמי גרינברג "אנו רואים בשעות אחה"צ והערב עשרות רבות של בני נוער המשוטטים ברחובות ומתאספים בגינות ובמגרשים ובכך עלולים להידבק בנגיף הקורונה ואף להדביק אחרים. אנו נמגר את התופעה שבימים אלה ממש מסכנים חיים. כל הצוותים שלנו יסיירו בשטח ויפזרו את ההתקהלויות. הפעילות החלה אמש ותימשך ככל שיידרש"

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים