חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

בוחרים ברפואה הטבעית

 

למרות השתכללותה של הרפואה הקונבנציונלית לאורך השנים, ישנם אנשים לא מעטים העוברים לטיפול באמצעות הרפואה הטבעית. הם גם אינם מעוניינים להכניס לגופם תרופות כימיות

 

למרות השתכללותה של הרפואה הקונבנציונלית לאורך השנים, ישנם אנשים לא מעטים העוברים לטיפול באמצעות הרפואה הטבעית. הם גם אינם מעוניינים להכניס לגופם תרופות כימיות. כך שבמקום האדוויל או האופטלגין, הם מעדיפים ליטול תרופה טבעית לטיפול בכאבי ראש. מעבר לכך, בניגוד לתרופות הכימיות, לתרופות הטבעיות אין תופעות לוואי. 

קולגן טבעי – למראה בריא וצעיר יותר

קולגן טבעי הוא תוסף תזונה מומלץ עבור רבים. קולגן הוא אחד החלבונים השכיחים יותר הקיימים בגופנו. למעשה, הוא מהווה קצת יותר מ-40% מגופנו. העניין הוא שלאורך השנים הגוף שלנו מפסיק לייצר את החלבון. כאשר אנו מתחילים לאבד את כמויות החלבון, הדבר בא לידי ביטוי במראה החיצוני שלנו: עורנו מאבד את הברק שלו ונוצרים עליו קמטים וחריצים. למעשה, אובדן הקולגן מתחיל מגיל 24, וכדי להשלים את המאגרים החסרים, מומלץ לקחת קולגן טבעי. מדובר במוצר טבעי המגיע עם חומצה היאלורונית וכן ויטמין C.

מחזקים את המערכת החיצונית

ה"אני מאמין" של הרפואה הטבעית הוא חיזוק המערכת החיסונית, כלומר טיפול בגוף האדם עצמו ולא בסימפטומים של הבעיה (שבהם מטפלת בעיקר הרפואה הקונבנציונלית). לפי הרפואה הטבעית, ניתן לגרום לגוף האדם לרפא את עצמו, וכדי לעזור לו, ניתן להשתמש במוצרים מן הטבע. אך לצד תכשירים טבעיים כמו מיצוי השום הטיבטי, תמצית זרעי אשכוליות או צוף קיד הנועד לטיפול במערכת הנשימה בקרב ילדים, חשוב להקפיד על אורח חיים בריא. אם יש לכם פעילות גופנית אהובה, כדאי להקפיד לבצע אותה כשלוש פעמים בשבוע. כמו כן, מומלץ להפחית באכילת שומנים וסוכרים ולהרבות באכילת ירקות ודגנים מלאים. כך, בשילוב התרופות הטבעיות, תוכלו לעזור לגוף שלכם להתרפא. 

רפואה טבעית – המענה לגוף ולנפש

סובלים מחרדות? יש לכם בעיות עור? הכירו את מרפאת צוף צמחים, מרפאה לרפואה טבעית. כאן תוכלו לקבל מענה טבעי לכל בעיה. כך למשל, במרפאה ניתן לגייס את כל הכוחות כדי להתמודד עם מחלות מורכבות דוגמת הסרטן, לצד טיפול בבעיות אחרות דוגמת בעיות במערכת הנשימה, מערכת העיכול או בלוטת התריס. כמו כן, המרפאה מציעה מענה לסובלים ממחלת הפסוריאזיס המתבטאת בנגעי העור בגוף. ולבסוף, כל מי שמבקש תוספי תזונה טבעיים או פתרון טבעי למיחושים קלים יכול למצוא אותו בחנות צמחי המרפא של צוף צמחים.

אז בין אם אתם מעוניינים לקחת הפסקה מתרופות כימיות או שאתם דוגלים בניהול חיים טבעיים יותר, אתם מוזמנים לפנות לצוף צמחים ולקבל את המענה הטוב ביותר עבורכם. 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים