חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

מרחבי למידה יעמדו לרשות הסטודנטים והסטודנטיות

 

לקראת תקופת המבחנים מאפשרת עיריית פתח תקוה לסטודנטים ולסטודנטיות ללמוד במרחבים ציבוריים תוך התחשבות בצרכיהם.

 

 לראשונה עיריית פתח תקוה מקדמת מרחבי למידה לסטודנטים וסטודנטיות

לקראת תקופת המבחנים מאפשרת עיריית פתח תקוה לסטודנטים ולסטודנטיות ללמוד במרחבים ציבוריים תוך התחשבות בצרכיהם.

כך למשל פותח הגן חי (רחוב שרת 9) את שעריו ומזמין את הסטודנטים והסטודנטיות  ללמוד באוויר הפתוח במרחב למידה נעים שהוכן במיוחד עבורם בשטח הגן או בחדר ההדרכה, שם קיימת גם אפשרות להצגת מצגת. לרשות הלומדים: עמדות להטענת מכשירים ניידים, אינטרנט אלחוטי ופינת קפה.

הלמידה בגן חי על בסיס מקום פנוי בתיאום מראש 03-7405500 אפשרית מעתה ועד ה-22.2.2020  בין השעות 17:00-9:00, בעלות 20 ₪ לכל התקופה (כלומר עד ה-22/2), בהצגת כרטיס סטודנט.

רשת הספריות בפתח תקוה גם היא מאפשרת למידה נוחה בשעות הערב בספרייה המרכזית ברחוב העלייה השנייה ובספריית אליפים ברחוב נקאש 10, וזאת בין השעות 23.00-19.00. באותן שעות תשהה בספרייה ספרנית אך לא יתקיימו שירותי השאלה וזאת על מנת למנוע רעשים והפרעות ללומדים. לרשות הלומדים בספריות: עמדות מחשב, עמדות הטענה למחשבים ניידים, WIFI וכיבוד קל.

הספריות הללו יהיו פתוחות במתכונת זו רק בתאריכים הבאים 9,11,16,18,23/2 .

ראש העיר רמי גרינברג "לקראת תקופת המבחנים אנו מודעים לכך שיש סטודנטים וסטודנטיות שאין להם מקום שקט ונוח ללמידה ולכן קידמנו פתיחת מרחבים מתאימים שיאפשרו לסטודנטים ללמוד במקום נוח ונעים, כל אחד על פי העדפותיו וצרכיו. לראשונה מרחבים קיימים בעיר, כמו הספריות והגן חי, יתאימו עצמם לטובת הלומדים והלומדות ויספקו את התנאים המיטביים ללמידה מוצלחת באותו מרחב. אני מאחל לכל הסטודנטים והסטודנטיות הצלחה רבה במבחנים".

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים