חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

מי השקיע בפרויקט ”גיגיס” בראשון לציון

 

קרן JTLV של עמיר בירם, אריאל רוטר ושלמה גוטמן, ושותפים נוספים, רכשה בפרויקט ”גיגיס” בראשון לציון מבנה מסחרי שבו תפעל חנות הדגל של רשת רהיטי טולמנ’ס וייפתח סניף שלישי של בית הקפה והקונדיטוריה רביבה וסיליה.

 

קרן JTLV של עמיר בירם, אריאל רוטר ושלמה גוטמן, ושותפים נוספים, רכשה בפרויקט "גיגיס" בראשון לציון מבנה מסחרי שבו תפעל חנות הדגל של רשת רהיטי טולמנ’ס וייפתח סניף שלישי של בית הקפה והקונדיטוריה רביבה וסיליה.

קרן JTLV ושותפים נוספים רכשה את המבנה מחברה בבעלות גיורא שפירא, בעלי המרכז הישראלי לריהוט, בשטח של 5,000 מ"ר ברוטו, המהווה חלק מפרויקט משרדים ומסחר הנבנה בימים אלה על רחוב ילדי טהרן, מאחורי הסינמה סיטי.

הקרן ושותפיה לעסקה ישיקעו בהקמת המתחם כ־100 מיליון שקל, מהם 80 מיליון שקל על העסקה ועוד כ־20 מיליון שקל עבור השלמת הבנייה והוספת שינויים הדרושים לשוכרים. הקומה העליונה של המבנה תושכר לרשת רהיטי טולמנ’ס שתקים בה חנות דגל שתשתרע על שטח של 2,000 מ”ר. בנוסף, בקומת הקרקע בשטח של 200-150 מ”ר ייפתח סניף שלישי של רשת הקונדיטוריות רביבה וסיליה. מכאן היתרון בעסקה של JTLV, רכישת נכס כאשר כבר עתה מחציתו מושכרת. Jtlv מתמחה ברכישת נכסים מניבים והשבחתם. המשקיעים הבולטים בה הם כלל ביטוח, בנק הפועלים, הראל ומיטב דש.

שיתוף הפעולה של הקרן עם רשת טולמנ’ס הוא שחזור של שותפות דומה בהיקף גדול בהרבה בקריית אתא. הקרן והרשת מקימות בסמוך למתחם איקאה בעיר מתחם לעיצוב הבית המשתרע על פני 20 אלף מ”ר בהשקעה של כ־120 מיליון שקל. קרן JTLV היא הבעלים של 45% מהמתחם.

עו"ד שי עדולם ועו"ד קרן פינקלשטיין ממשרד שי עדולם ושות’ ייצגו את הקונים, קרן JTLV, ועו"ד מור אלון ומירב קריספין ייצגו את גיורא שפירא.
צילום אורן קאן

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים