חיפוש
 
לדף הבית >>     בריאות >>

תולעים במעיים / יוספה פיש

 

תושבת העיר פונה ליוספה פיש, מנהלת פורום בתחום הנטורפתיה וההרבליזם: ”שלום בתי (בת 5) סובלת מתולעים למטה, תופעה שלא עוברת למרות שהיא אוכלת 4 שיני שום ביום ..גם אני נדבקתי ולאחר מספר ימים בזכות השום התולעים יצאו מהמערכת. אשמח..” להמשך קריאה- כנסו

 

תושבת העיר שואלת:

שלום בתי (בת 5) סובלת מתולעים למטה, תופעה שלא עוברת למרות שהיא אוכלת 4 שיני שום ביום ..גם אני נדבקתי ולאחר מספר ימים בזכות השום התולעים יצאו מהמערכת.
אשמח לעזרתך בנושא למה אני מצליחה להירפא באמצעות השום והיא לא? מה ניתן לעשות?

 

תשובת מנהלת הפורום- יוספה פיש

שלום רב,

בהתייחס לשאלתך, אמנם שום הוא תרופה מאוד יעילה לתולעים, אך לעיתים פלורת המעי "עשירה" בהם שהשום לא מצליח למנוע את התרבות התולעים.

הייתי ממליצה על מספר כיוונים:

1. התנהגותי - לגזוז ציפורניים ולשמור על הגיינת הידיים (גם בגן צריך מאוד להקפיד, גם ע"י הצוות)החלפת בגדים במיוחד תחתונים בתדירות גבוהה (כמה פעמים ביום), במיוחד לאחר צואה. החלפת מצעים כל יום, יש להן נטיה לצאת בלילה לעיתים מתיישבות על הסדין ונמשכת ההדבקה.

2. אוכל - יש להשתדל להמנע במשך מספר ימים ממתוקים, אוכל מתועש, ולהוסיף פירות וירקות גם טריים וגם מאודים, על מנת לאפשר לסיבים לסייע בהוצאת התולעים מחוץ למערכת העיכול. להוסיף לאוכל גם גרעיני דלעת וקימל (אפשר טחון) .

3. לקחת פרוביוטיקה  מומלץ של גרמזה באבקה.

4. אפשר להכין שמן זית מושרה עם שום, עלי הדס ולבנדר - להניח סיר על אש קטנה למשך כחצי שעה לכבות לסנן ולמעוך את הצמחים, ואת המשרה למרוח בלילה לפני השינה בפי הטבעת.

זה אמור לעזור! באם חלילה לא יעזור, מוזמנת לפנות ואז נוכל להרכיב פורמולת צמחים ללקיחה פנימית.

בהצלחה:)
יוספה פיש                   

יש לכם עוד שאלות ליוספה פיש - נטורופתית והרבליסטית? כנסו!

טל’ 054-4951123  כנסו לאתר שלי 

בית של בריאות   NLP, נטורופתית 

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים