חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

אולמות אירועים בחולון ואולמות אירועים בבת ים

 

שפע האפשרויות של אולמות אירועים בחולון ואולמות אירועים בבת ים יכול להיות מבלבל. בשתי הערים יש מגוון של אולמות אירועים מצוינים, כך שעליכם מוטלת המשימה הקשה לבחור בין אולם טוב לאולם מצוין. לפניכם כמה שאלות שהתשובות עליהן יעזרו לכם לקבל את ההחלטה הנכונה

 

שפע האפשרויות של אולמות אירועים בחולון ואולמות אירועים בבת ים יכול להיות מבלבל. בשתי הערים יש מגוון של אולמות אירועים מצוינים, כך שעליכם מוטלת המשימה הקשה לבחור בין אולם טוב לאולם מצוין. לפניכם כמה שאלות שהתשובות עליהן יעזרו לכם לקבל את ההחלטה הנכונה. 

 

שאלה ראשונה – כמה מקומות יש באולם?

אולמות אירועים בחולון ואולמות אירועים בבת ים אמנם יכולים לאכלס כמות נכבדה של אנשים, אבל רישיון העסק שלהם (כמו בכל מקום) מחייב אותם לעמוד בכמות מוגבלת של מוזמנים. מכיוון שקיומו של רישיון עסק כזה הוא אלמנט חובה שחייב להתקיים בכל אולם שתבחרו – המשמעות היא לא רק שאתם צריכים להתאים את מספר האורחים שלכם למספר המקומות באולם,  אלא גם לקחת בחשבון אפשרות של אורחים נוספים שמגיעים למרות שלא אישרו את הגעתם.

כלל האצבע הוא 10% יותר. למשל, אם אתם מתכננים אירוע ורוצים להזמין אליו 500 אנשים – כדאי שתבחרו אולם שיכול להכיל לפחות 10% יותר אנשים, כלומר אולם שמיועד ל-550 אנשים לפחות. עם זאת, אין לבחור באולם גדול הרבה יותר (אולם של 700-1000 איש) מסיבה אחת – גם כאשר יגיעו כל האורחים שלכם, האולם עדיין ייראה ריק יחסית וישדר ריקנות וזה הדבר האחרון שאתם רוצים.

 

שאלה שנייה – כמה זה עולה?

מכיוון שבחולון ובבת ים יש אולמות אירועים בגדלים שונים גם המחיר שלהם משתנה בהתאם. עם זאת לא בכל מקום החישוב אחיד, למשל יש אולמות אירועים בבת ים ובחולון שמחשיבים במחיר המנה גם את התאורה, ההגברה והעיצוב ויש כאלו שלא. לכן, כמו בכל תחום גם כאן אין לחתום על החוזה לפני שקוראים את האותיות הקטנות, מבררים את כל הפרטים הכי קטנים ומוודאים שאתם תחויבו רק על מה שתעשו בו שימוש. למשל, אם לא תשתמשו במכונת עשן – אל תשלמו עליה.

 

שאלה שלישית – מה מידת ההתאמה לרמות כשרות שונות ולדרישות תזונתיות מיוחדות?

רובם ככולם של אולמות האירועים בחולון ובבת ים הם כשרים ומותאמים לדרישות תזונתיות שונות (צמחונים, טבעונים, רגישות לגלוטן ועוד), אבל אם יש לכם ולאורחים שלכם דרישות מיוחדות בתחום הכשרות או האוכל – יש לבדוק זאת מראש כדי למנוע אי נעימויות. אמנם לרוב ירידה לרזולוציות בתחום הזה מתבטאת גם מבחינה כספית, אבל האלטרנטיבה היא אורחים שחוזרים הביתה רעבים ולא מרוצים.

 

שאלה רביעית – מה הזמינות של המקום?

אמנם כאמור בחולון ובבת ים יש שפע של אולמות אירועים, אבל הם לא תמיד זמינים. למשל, עונת הקיץ נחשבת לעונת האירועים והאפשרות להזמין אולם בהתראה קצרה יורדת אז פלאים. ההמלצה בתחום זה היא כפולה:

  1. לנסות לדחות אירועים שאינם תלויים בתאריך (למשל חתונות) לעונת החורף. לרוב מכיוון שמדובר בעונה עמוסה פחות אתם גם תשלמו פחות, כך שתתפסו שתי ציפורים במכה אחת: גם אולם זמין וגם מחיר מופחת. בנוסף, בחורף הספקים השונים יוכלו לתת לכם מקסימום תשומת לב ושירות אדיב יותר, כך שאתם נהנים מכל העולמות.
  2. לנסות להעביר אירועים לשעות ולתאריכים פחות פופולאריים. למשל, לערוך אירועים כמו בריתות בצהריים ולקיים חתונות, בר/בת מצווה בצהריי יום שישי. לרוב אירועי צהרים נחשבים זולים יותר, כך שגם פה אתם יכולים להרוויח ובגדול.

שאלה חמישית – האם האולם מתאים לאירוע קונספט?

הטרנד הכי חם בתחום האירועים כיום הוא אירועי קונספט שונים, למשל חתונה בסגנון קזינו, בר/בת מצווה במוטיב ימי ועוד. כדי להבטיח שתהיו שבעי רצון ושהאורחים שלכם לא ישכחו את האירוע – בדקו את מידת ההתאמה של האולם לקונספט המבוקש ו/או בחרו באולם שמעסיק מפיק/ת אירועים.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים