חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות חולון בת ים >>

חולון מדליקה (בלי) מדורות

 

 עקב השרב הכבד והצו של נציב כבאות והצלה:  אסורה הדלקת מדורות ברחבי חולון למעט במתחם אחד     עיריית חולון מציעה מבחר פעילויות חלופיות להדלקת המדורה, ללא תשלום

 

חולון מדליקה בלי מדורות: בשל השרב הכבד הצפוי בימים רביעי וחמישי ולאור הצו שהוציא רב טפסר דדי שמחי, נציב כבאות והצלה לישראל, לא תותר הדלקת מדורות ברחבי חולון, למעט במתחם אחד – השטח החולי בפינת הרחובות גולדה מאיר וראובן ברקת. ההנחיות יהיו בתוקף החל ממחר, יום רביעי, 22.5, בשעה 8:00 ועד ליום שישי, 24.5, בשעה 20:00.

במקביל, מציעה מחלקת הקיימות בעירייה מגוון פעילויות חינוכיות, חברתיות וסביבתיות חלופיות ברוח החג, שמיועדות לכל המשפחה והינן ללא תשלום. הפעילויות יתקיימו ביום רביעי, 22.5.19, בכמה מוקדים ברחבי העיר, כגון:  סדנת מטבעות בר כוכבא | סדנת מעגל פחם ואדמה | סדנה להכנת חץ וקשת ("חיצי הבמבוק") | חדר בריחה בטבע | סיורי עששיות | תחנת פעילות בעקבות העקבות | תחנת פעילות לחיות בחולות . מידע מפורט על הפעילות מצוי באתר העירייה.

למי שבכל זאת יבחר להדליק מדורה באתר המותר, יש לוודא שהשטח נקי מקוצים, מעשבים, מעצים ומשיחים ולסמן את שטח המדורה באבנים במרחק שלפחות 1.5 מטרים על מנת למנוע מילדים להתקרב אל האש. אין להבעיר מדורות באמצעות חומרים דליקים כגון בנזין ונפט ואין להחזיקם בקרבת מקום. אין להשליך מיכלים ריקים מכל סוג, חזיזים, קליעי נשק או עץ צבוע בצבעי שמן למדורה. כמו כן התזת דלק על אש בוערת אסורה ומסוכנת מאוד. יש להחזיק בקרבת המדורה אמצעי כיבוי כגון מים או חול למקרה של התפשטות האש ובסיום, יש לוודא כיבוי מוחלט של המדורה בעזרת חול או מים.

עובדי הפיקוח, הביטחון והשיטור העירוני  יסיירו ברחבי העיר על מנת לשמור על הסדר ועל הביטחון.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים