חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ: 26 באפריל – 2 מאי 2019

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר: הורוסקופ שבועי : 26 באפריל – 2 מאי 2019

 

טלה 

מיקום הכוכבים ונוס ומרקורי במזלכם עשוי לרומם את מצב הרוח שלכם ומעלה את הקסם האישי שלכם. מצד שני, שימו לב. מיקום הכוכבים אוראנוס-שמש בבית הכספים שלכם עשוי להעיד כי ההיבט הבלתי צפוי הזה עשוי להגדיל את ההוצאות שלכם, מצב המצפה מכם לשמור על שיקול דעת, רצינות ומשמעת, כמו גם להימנע מהוצאות לא מחושבות.

 

שור

השמש נמצאת עכשיו במזל שור, שם תשהה כחודש עד 21 בחודש מאי. אתם עשויים להתחזק בהדרגה ולשפר את הרגשתכם, אם כי לקראת ימים רביעי-חמישי תצטרכו להקדיש יותר תשומת לב לעצמכם ולמתרחש סביבכם, שמרו על דיסקרטיות. אתם עשויים להתחזק בימים שלאחריהם. שימו לב: בענייני כספים והשקעות ייתכנו הוצאות בלתי צפויות עודפות. סגלו אחריות וזהירות.

 

תאומים

נושא כלשהו מטריד אתכם וגורע משלוותכם הפנימית. המתח שבו אתם שרויים יתגבר ויתבטא בימים של עייפות, מתח פיזי או מצב רוח ירוד. מומלץ לפרוק מתחים על ידי התארגנות מעשית. חשוב שתמצאו את הדרך נכונה יותר להתגבר על פערים, בלי להוסיף למתח הקיים. בנוסף,  מצופה מכם לנקוט בזהירות ובאחריות ולגלות דיסקרטיות בשיתוף אחרים במידע רגיש ואישי.

 

סרטן

מיקום השמש במזל שור כבר מתאים יותר לאופייכם הביתי והמשפחתי. שני המזלות כאחד זקוקים לשייכות, לקביעות ולביטחון. מומלץ גם לנסות להשלים עם רצונות מנוגדים לשלכם. בשל השפעת הכוכבים הלא יציבה, אל תתפתו להחליט החלטה ספונטנית או להסתכן. כדאי שתיזהרו ממי שמדברים ופועלים מאחורי גבכם. השורה התחתונה: שמרו על דיסקרטיות.

 

אריה

שימו לב: התקופה הנוכחית מאפיינת את בית הקריירה שלכם. קשה לכם להסתדר עם מסגרות מגבילות, עם הדרישות שתובעים מכם ועם הלחצים המופעלים עליכם, מצב שעשוי מטבע הדברים לגרור תסכול, חוסר סובלנות ופתיל קצר. ביחסיכם עם אחרים היעזרו בדיפלומטיה. רעננו את חייכם בנסיעות, בפעילות חברתית ובתקשורת פורה. אל תתפסו לשאננות. צאו לבלות והגיבו בחיוב לחיזורים.

 

בתולה

השבוע מסמן את יכולת העשייה, היוזמה והביצוע, זו מובילה לחידוש אנרגיות וקשרים. כדאי שתציעו, תיזמו ותגדירו את עמדתכם ואת גבולותיכם. שימו לב בין עיקר לטפל והקדישו זמן ומשאבים למה שמשרת אתכם. מצד שני, כוכב נפטון מול מזלכם בדגים עשוי להעיד כי מומלץ שתבדקו את הדברים היטב, שכן עלול להגיע לידכם מידע מוטעה, הפעילו את האינטואיציה החדה שלכם.

 

מאזניים

אתם נכנסים לימים שבהם נדרשות זהירות ומודעות עצמית. לאלה שהאדרנלין שלהם בשפל מומלץ לנצל תקופה זו לתקשורת אוהדת ויצירתית. שימו לב לענייני כספים והשקעות. השבוע תידרש התמודדות ישירה ולא בריחה. חוסר היציבות של התקופה אולי אינו נקודת פתיחה לקשרים יציבים. בלי שתשימו לב, תיסחפו לעימות שבעצם איש מהלוקחים בו חלק לא רוצה בו.

  

עקרב

מיקום השמש מול מזלכם עושה רושם פעלתני, חברותי ואולי אפילו סקסי, בהתאם למצב רוחכם וגילכם. השבוע מלמד על תקופה אינטנסיבית המגבירה מאוד את מעורבותכם ואת רגישותכם לגבי הקורה סביבכם. חשוב לפעול באופן מושכל. שלבו איפוק ותבונה במה שקשור ביצרים הבסיסיים הקשורים בצורך לשליטה טוטאלית. הכוכבים מול מזלכם עשויים להחריף מצבי מתח.

 

קשת

ענייני עבודה בוערים עשויים להעסיק אתכם השבוע. התחייבויות ומסגרות מכבידות לא מתאימות להלך הרוח שלכם עכשיו ואולי נוח עכשיו להתעלם מהן. מצב רוחכם אינו מרומם, וגם יחסים נראים עכשיו טעונים ומתוחים. הימנעו מצעדים פזיזים והקפידו להתנהל מול העולם ברגישות ובדיפלומטיות, זאת כדי למנוע אי הבנות ופירוש לא נכון של דברים. רעננו קשרי חוץ.

 

גדי

התקופה מציינת את שיאם של תהליכים מאומצים אך הישגיים. אתם קורנים אנרגיה חיובית שתגרום לתשומת לב ולהתעניינות בכם. עכשיו רצוי להיחשף ולהציע את עצמכם לאפיקים עוצמתיים. אתם פוריים במיוחד וכושר הביטוי שלכם מצוין. זה הזמן לקבוע סדר עדיפויות ולבטא את האיכויות שלכם. אם ישנן בעיות שנראות מורכבות הן ייפתרו על-ידי תקשורת בונה ומודעת.

 

דלי

תחום מסוים בחייכם תלוי במידה רבה ביכולת שלכם לשפר יחסים ומצבים. "היו חכמים ולא צודקים", שום דבר לא נראה מספיק חשוב כדי להפוך אותו לקרב. כדאי להיעזר בשכלכם הישר ולהימנע ממצבי מתח וחוסר בהירות שעלולים לטשטש את יכולת האבחנה שלכם, כדי שתוכלו להגן על עצמכם מפני פגיעה. חוסר הבהירות פוגע בשיפוט שלכם והאשליה מטעה.

 

דגים

לאנשים שתפגשו, לקשרים שתיצרו ולרעיונות חדשים שיעלו תהיה השפעה חשובה וקובעת על מה שיקרה בהמשך. יש כאן מתח בונה וקונסטרוקטיבי, שיאפשר לכם לתרגם את השאיפות למעשים, ובנוסף, יעניק ראייה מאוד רחבה ואינטליגנטית לאלה מכם שתכונות אלה טבועות באופיים. נקטו בגישה שכלתנית ורציונלית לגבי מהלכים עתידיים ובדקו עד כמה תוכניות הן אכן מעשיות.

 

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות ©

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים