חיפוש
 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

אות הוקרה 2018 להאגודה לתרבות הדיור חולון

 

במסגרת האסיפה השנתית של האגודה לתרבות הדיור לשנת 2018, שהתקיימה בכפר המכבייה ברמת גן, במעמד שר הבינוי והשיכון האלוף (במיל׳) יואב גלנט ומנכ”ל האגודה לתרבות הדיור ראובן צדוק.   זכה סניף האגודה לתרבות הדיור בחולון לאות הוקרה בגין פעילותו הייחודית.

 

הסניף בחולון, בניהולה של רחל ביכלר, הפך בשנת 2018 להיות מהמובילים מסניפי המחוז, בביצוע פעילויות התורמות להגשמת מטרות האגודה למען לקוחותיה בתחום החברתי-קהילתי ובתחום הפיזי כדוגמת: שיפוצים ברחבי העיר ועלייה במספר החברים באגודה.

לדברי מנכ"ל האגודה לתרבות הדיור, מר ראובן צדוק: "מקצועיותה ומאמציה של מנהלת הסניף בחולון תורמים רבות למטרת האגודה לתרבות הדיור ליצור איכות חיים טובה יותר לדיירים המתגוררים בבתים המשותפים. אני רוצה להודות לראש העיר מר מוטי ששון, על שיתוף הפעולה הפורה עם האגודה לתרבות הדיור.

בהמשך להסכם שנחתם בין האגודה לבין מהשרד הבינוי והשיכון המשלב אותה בפרויקט "שיקום שכונות חוזר" בהיקף של כ-80 מיליון ₪. פעלה האגודה במהלך 2018 בתפקידה כזרוע מתכננת, מפקחת ומבצעת של הפרויקט בכ- 15 ערים שונות בתיאום מלא מול משרד הבינוי והשיכון והרשויות המקומיות.

בימים אלו חתמה האגודה על הסכם עם משרד הבינוי והשיכון, על סך 15 מיליון ₪ למענקי שיפוצים לבתים משותפים, שמטרתו, לסייע לאותן נציגויות העושות את עבודתן בהתנדבות, לשפץ את הרכוש המשותף בבניין שלהן ולשפר את איכות חייהם באופן משמעותי.  אנו מאמינים כי בזכות מענקי השיפוצים נוכל יחד לפעול ולסייע בחיזוק השכבות המוחלשות וקידום השוויון החברתי."

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים