חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

יום המורה תשע”ט בבת ים

 

אומרים תודה לאנשי החינוך: בת ים אומרת תודה לאנשי החינוך בעיר במגוון פעילויות בבתי הספר ברחבי העיר

 

יום המורה הוא חג בינלאומי המצוין בישראל השנה בתאריך 29.11.18 בבת ים היום מצוין במהלך כל השבוע בין התאריכים 25.11-3.12 במגוון פעילויות בבתי הספר ברחבי העיר. זהו יום הוקרה והערכה למורות ולמורים, לגננות ולגננים על עבודתם בחינוך דור העתיד והצדעה לכל העוסקים והעוסקות במלאכת ההוראה.

השנה בת ים מציינת את החג בסימן ’תודה לכל המורים שלנו שנותנים את כול כולם לתלמידים’ עם קמפיין צבעוני ובו מופיעים  מורים ומורות מבתי הספר ברחבי העיר, לצד משפט תודה ממנהליהם. במסגרת אירועי יום המורה שמתקיימים בעיר זו השנה השישית, העניקה עיריית בת ים לכל אנשי החינוך שי צנוע כהוקרה על פעילותם החינוכית, כמו כן הנהלת העיר הנכנסת ערכה סבב בין בתי הספר על מנת לברך את המורים על פועלם לאורך כל השנה.

במהלך שלושת הימים האחרונים, ההורים והתלמידים הוקירו תודה לצוותים החינוכיים בבתי הספר ברחבי העיר עם מגוון פעילויות, כמו סרטונים ובהם מצולמים התלמידים אומרים תודה למורים, ארוחות מושקעות עם מגוון מטעמים, ועדי ההורים פינקו את הצוותים החינוכי בעמדות כמו קוסמטיקאית אשר העניקה טיפולי פנים למורות בית הספר, עמדת פן, עמדת מריחת לק, עמדת עיסויים ואסטרולוגית אשר חזתה עתידות. כמו כן, נערכה ארוחה מושקעת שנעשתה על ידי ההורים והתלמידים, בהצגות שהוכנו עבור הצוות החינוכי של בית הספר ובשירת קריוקי.

כאמור, מטרת יום המורה היא להביע את ההערכה והוקרת התודה שרוחש הציבור למוריו ומורותיו מתוך הבנה כי הם המפתח להצלחה. יום המורה הוא תוצר של שותפות הארגונים והגופים החינוכיים המובילים בישראל, לצד אנשי רוח ונבחרי ציבור אשר ביקשו לשים את המורות והמורים במרכז השיח הציבורי ולהודות להם/ן על המסירות והעבודה מלאת המשמעות. במסגרת אירועי יום המורה משולבת פעילות ענפה בבתי הספר, ברשויות המקומיות, בתקשורת המסורתית והדיגיטלית וכן בכנסת ישראל ובמשרדי הממשלה השונים.

יום המורה ברחבי בת ים

בת ים מודה לאנשי ונשות החינוך בעיר, על העבודה המסורה, על האכפתיות, על ההשקעה והסבלנות, על החזון והחינוך שמוענקים לילדינו. בזכותכם, ילדי בת ים אוהבים להגיע לבית הספר, להצטיין במגוון תחומים ולהוביל את החינוך בישראל.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים