חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות חולון בת ים >>

חולון - 76.9% זכאים לתעודת בגרות

 

אריאלה קידר, ראש מינהל החינוך: ” ההשקעה העירונית בחינוך הוכיחה עצמה היטב ואני בטוחה שתלמידי חולון ימשיכו לעשות חיל גם הלאה, בעזרת אנשי החינוך המצוינים שלנו”

 

משרד החינוך חשף השבוע את "התמונה החינוכית" במאות רשויות מקומיות ברחבי הארץ.  ברשימה, המונה שורת מדדים על מערכת החינו ך העל-יסודית, הנכונים לשנת הלימודים תשע"ז, פורסמו שיעורי הזכאות לבגרות, כמו גם מבט רחב על כלל ההישגים והעשייה החינוכית בבתי הספר, דוגמת מעורבות חברתית, מניעת נשירה, שמירה על טוהר הבחינות, גיוס לצה"ל ועוד. 

מהרשימה עולה כי אחוזי הזכאות לבגרות בחולון עומדים על כ-77% ומדובר בעלייה בהשוואה לשנה קודם לכן. 6.2% אחוזים מהתלמידים בחולון נמצאו זכאים לבגרות מצטיינת. 43.6% מהתלמידים בעיר ניגשו לבחינת הבגרות באנגלית ב-5 יחידות ו- 16.7% מהתלמידים בעיר ניגשו לבחינת הבגרות במתמטיקה ב-5 יחידות – עלייה מהשנה הקודמת בשני המקצועות.

אחוז הנשירה מבתי הספר העל יסודיים בחולון הינו שולי ועמד על 0.8 ואחוז ההתמדה הינו גבוה ועמד על יותר מ-90% בשנת תשע"ז.

גם בגיוס לצה"ל חלה עלייה בקרב מספר המתגייסים כאשר מספר הבנים המתגייסים עלה והוא עומד על כ-90% ומספר הבנות המשרתות בשירות לאומי עלה והוא עומד על כ- 11%.

בעיריית חולון הביעו סיפוק מהנתונים וצייF0ו, כי המדיניות העירונית, המובילה למניעת נשירת תלמידים ממוסדות החינוך וגורמת  לכמה שיותר מילדי חולון לסיים שתיים עשרה שנות לימוד במערכת החינוך, הצליחה מאוד  ובשנים האחרונות נמצאת חולון בטווח של פחות מאחוז אחד במספר התלמידים הנושרים.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים