חיפוש
 
לדף הבית >>     Seo Rush תוכן שיווקי >>

הדרך המהירה לחיוך חדש

 

קיימות סיבות שונות לאובדן שיניים, עקב גנטיקה, תורשה, גיל, תזונה לא נכונה טיפול היגייני שהוא לא נכון או מתחים נפשיים שעלולים לגרום לשחיקה ולאובדן שיניים. יש גם מצבים בריאותיים וטיפוליים שאובדן שיניים הוא אחת ההשלכות שלהם

 

קיימות סיבות שונות לאובדן שיניים, עקב גנטיקה, תורשה, גיל, תזונה לא נכונה טיפול היגייני שהוא לא נכון או מתחים נפשיים שעלולים לגרום לשחיקה ולאובדן שיניים. יש גם מצבים בריאותיים וטיפוליים שאובדן שיניים הוא אחת ההשלכות שלהם.

אובדן שיניים פוגע בתפקוד הכללי של הפה והוא מקשה על חיתוך המזון אם מדובר בשיניים קדמיות, הוא מקשה על הלעיסה ואם מדובר בשיניים הטוחנות הדבר פוגע לעיתים בדיבור. בעיות אלה פוגעות בבריאות הפיזית והנפשית וגורמות גם לאיבוד הבטחון ופגיעה בדימוי העצמי. אבל פה ללא שיניים אינה גזירה משמיים ובעידן המודרני יש אפשרות לפתור זאת בדרך חדשנית כמו השתלת שיניים ביום אחד.

הפתרון הוא להגיע אל רפאות שיניים מתקדמות שנכנסים אליהן בבוקר כדי לשפר את בעיית נראות הפה ויוצאים ממנה מחייכים בכל מערכת השיניים חיוך רחב ומלא בשיניים בריאות הניצבות זו לצד זו באופן מסודר.

השתלת שיניים 

קיימות שיטות שונות של השתלת שיניים. שתלים דנטליים הם טיפולים כירורגים אשר מהווים תחליף לשיניים חסרות ופגועות, והם משמשים תחליף מלאכותי לשורש השן. שתל דנטלי הוא בורג טיטניום אשר מיוצר בתהליכי CNC מדויקים שבהם מעבדים את פני שטחו בצורה מיוחדת שמאפשר לעצם הלסת הטבעית להתאחות עם השתל ולתפקד כשורש מלאכותי ומעליו אפשר לבנות עליו מבנה שן וכתר. 

השתלים הדנטליים מצריכים תכנון מבחינת מיקום השתל וממדיו. התכנון מתבצע בהדמיית CT אשר מדגימה את כמות העצם ומיקום העצבים בלסת. קיימים מקרים שאין מספיק עצם ולכן אפשר להשתמש בשתלים דנטליים מיוחדים מורחבים, לבצע השתלת עצם או הרמת סינוס. 

השתלת שיניים בשיטת אול און 4-6-8 

השתלה זו מתקיימת על גבי מספר שתלים בודדים 4, 6 או 8 אשר עליהם מרכיבים גשר חרסינה הכולל שורת שיניים שלמה. האופציה של השתלת שיניים ממוחשבת אשר קובעת את מיקום השתלים באופן אופטימלי ומדויק מבטיחה יציבות טובה מאד. כך יש חלוקה מאוזנת של עומס הלעיסה ולעיתים זה מונע השתלת עצם. אחד היתרונות שהשיקום הזמני מורכב ביום של ההשתלה. השתלה בתכנון דנטלי מאפשרת טיפול פולשני מדויק וזעיר. ואפשר לבצע אותו בהרדמה מלאה. 

למי מתאים טיפול שיניים ביום אחד בלבד?

לפני שניגשים לבצע טיפול השתלת שיניים ביום אחד רצוי להתייעץ עם רופא שיניים המומחה ברפואת חניכיים או מומחה בכירורגיה פה ולסת. רופא זה יאבחן אבחון מדויק של הפה ויבנה עם הרופא המשקם את תוכנית הטיפול המתאימה ביותר למצב השיניים. חשוב לתת את הדעת כי טיפול זה בלתי הפיך לפה ולשיניים כיוון שבטיפול זה עוקרים שיניים.

חשוב לדעת שטיפולים מסוג זה אי אפשר לבצע על מטופלים הסובלים ממחלת חניכיים פעילה. וגם עבור מטופלים שאינם מצליחים לשמור על היגיינת פה נכונה. מצבים אלה הם גורמי סיכון אשר יעמידו בסכנה את תהליך השתלת השיניים. 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים