חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

איך ליצור כרטיסי ביקור איכותיים לעסק?

 

הגעתם לכנס, פגשתם לקוח פוטנציאלי, אחרי שיחת הכרות, רגע לפני שכל אחד פונה לדרכו, אתם שולפים מהארנק כרטיס ביקור עבורו, כדי שיוכל לזכור אתכם גם כאשר הוא שב למשרד וייצור אתכם קשר בפרויקט הבא.כרטיס ביקור ילווה אתכם לכל מקום, כי אף פעם אי אפשר לדעת היכן ומתי תצוץ ההזדמנות הבאה לקשר עסקי

 

הגעתם לכנס, פגשתם לקוח פוטנציאלי, אחרי שיחת הכרות, רגע לפני שכל אחד פונה לדרכו, אתם שולפים מהארנק כרטיס ביקור עבורו, כדי שיוכל לזכור אתכם גם כאשר הוא שב למשרד וייצור אתכם קשר בפרויקט הבא.
כרטיס ביקור ילווה אתכם לכל מקום, כי אף פעם אי אפשר לדעת היכן ומתי תצוץ ההזדמנות הבאה לקשר עסקי.
מומלץ להתייחס אליו כאל "חלון הראווה" של העסק בכל אינטראקציה עם לקוח או שותף פוטנציאלי. הוא חלק בלתי נפרד מהמיתוג העסקי ואמור לייצג אתכם בדרך בה תבחרו באמצעות העיצוב שלו והמלל שהוא נושא.
על אף האלטרנטיבות הדיגיטליות, כרטיסי ביקור פיזיים  שומרים על כבודם ונוכחותם. מוצר מוחשי שקל להפיץ ולהציג בכל עת, שעלותו אטרקטיבית ביחס לתועלות הרבות שהוא מציע.
חשוב מאוד להשקיע ביצירת כרטיסי ביקור איכותיים, החל מהתכנון דרך העיצוב ועד תהליך ההדפסה, כדי להעביר את המסר הנכון, לקדם חשיפה ולהעלות פניות.
לפניכם מספר טיפים בדרך להפקת כרטיסי ביקור מנצחים שתאהבו לחלק ושאנשים יאהבו לשמור:

חברו את הכרטיס למותג
כרטיס הביקור הוא זהות המותג שלכם וזו הסיבה שהוא עוד עובד בתהליך המיתוג.
כאשר מאפיינים לוגו ונראות, בוחרים שפה חזותית, מייצרים גם כרטיסים שיבטאו היטב את המסרים הנכונים בהתאם לאופי המותג. צרו כרטיס תחת מעטה המותג כולל הלוגו שלכם והצבעוניות האופיינית לבית העסק - https://www.inkreadyprint.co.il/business-cards/
ניתן להוסיף אלמנטים או לשנות מעט את טון הגוון כך שיתאימו לכרטיס. למשל, אם תרצו שהכרטיס יהיה דומיננטי יותר מאחרים יתכן שתעדיפו כרטיס בגוון כהה, שבולט בערמה של כרטיסים לבנים אך וודאו שהגוון אכן משדר את מה שהעסק שלכם רוצה לשדר.
בחרו אלמנטים כמו איור או הדפס שמסמלים את הפעילות העסקית, כך שמי שמקבל את הכרטיס מיד ידע במה אתם עוסקים. למשל, כוס קפה לבית קפה או מיקרופון לאולפן הקלטות.

כשגודל וצורה נפגשים במקום הנכון
מרבית הכרטיסים הסטנדרטיים הם מלבניים שנכנסים לארנק, כי אתם מעוניינים שיהיה קל לשמור אותם. עם זאת, כדי לבלוט יתכן שתרצו "לשבור" את הסטנדרט המוכר ולייצר כרטיס גדול מגדר הרגיל או בעלת טוויסט צורני בפורמט אחר.
למשל, עם סלסול, פינות מעוגלות, כרטיס ריבועי או משולש, כרטיס ביקור שהם גם מגנט ונצמד לדלת, גימור מבריק למרחקים או כל אפקט אחר שייראה לכם מרשים ומעניין. 

סגנון הגופן וקומפוזיציית המלל
בחירת הגוונים תשפיע על הרושם כשכאמור, פלטת הצבעים צריכה להתחבר לנראות של המותג במשחק מעודן בין טונים. עם זאת, בבחירת גופן אפשר לשנות את הפונט המוכר ולבחור גופן שיהיה קריא וברור כבר מרחוק ויבלוט הן בסגנונו והן בגווניו על הרקע הצבעוני הנבחר.
לרוב נעדיף שיישמר קונטרסט בין גוון הרקע של הכרטיס לצבע של הפונט, זאת על מנת למשוך את תשומת הלב למלל.
סידור הטקסט על גבי הכרטיס אף הוא קריטי – התחילו עם מה שחשוב (שם העסק או ההתמחות) והמשיכו לאמצעי התקשרות.
אל תשכחו לבצע הגהה והחליטו גם אם להדפיס כרטיס דו צדי. למשל, צד אחד יהיה כתוב בעברית והשני באנגלית או בצד אחד יהיה טיזר ובצד השני מענה עם פרטי העסק וכיצד הוא יכול לסייע.
ארגנו את המידע, כך שמי שקורא את מה שכתוב על גבי הכרטיס ייחשף לפני הכל למסר החשוב ביותר. רווחו היטב כך שיהיה קל לקרוא, הוסיפו הנעה לפעולה כדי להניע לפנייה. 

הדפסה איכותית בסטנדרט גבוה
אל תתפשרו על הדפסה איכותית בבית דפוס דיגיטלי, כך שהכרטיס ייראה מקצועי והגוונים יהיו במיטבם. וודאו שבחרתם בית דפוס שידפיס עבורכם את הכרטיס בדיוק לפי העיצוב המבוקש או אפילו יסייע לכם בשירותי עיצוב גרפי בתהליך עיצוב הכרטיס האולטימטיבי עבורכם לפני הדפסתו. 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים