חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

קונה רכבים לפירוק- כל מה שצריך לדעת

 

הרכב האהוב שלכם אשר ליווה אתכם בדרכים במשך שנים רבות הגיע לסוף דרכו.לעיתים זה קורה במהירות, בתאונה פתאומית הוא שבק חיים ולעיתים מדובר בתהליך של גסיסה איטית הכוללת שהייה ממושכת ויקרה במוסך

 

הרכב האהוב שלכם אשר ליווה אתכם בדרכים במשך שנים רבות הגיע לסוף דרכו.
לעיתים זה קורה במהירות, בתאונה פתאומית הוא שבק חיים ולעיתים מדובר בתהליך של גסיסה איטית הכוללת שהייה ממושכת ויקרה במוסך.
בשלב מסוים הרכב יוצא מכלל פעילות או ניתנת ההמלצה להשבית אותו, כי הוא כבר לא תקין או בטוח לנסיעה. בנוסף, קחו בחשבון שרכבים ישנים מזהמים את הסביבה.

מדוע כדאי למכור את הרכב לפירוק?
כעת עומדת בפניכם אפשרות למכור אותו לקונה רכבים לפירוק. אדם או חברה המתמחים בפירוק רכבים ישנים או לא מתפקדים, חילוץ חומרי הגלם וחלקי החילוף הקריטיים מתוכם ומחזורם לצרכי התעשייה הדינאמיים כמו שלמה ביל.
תעשיית הרכב היא תעשייה שצורכת משאבי טבע רבים ובאמצעות מחזור החלקים למעשה מונעים תהליך מזהם, יקר שנוגס במשאבי כדור הארץ.
קונה רכבים לפירוק למעשה חוסך את תהליך הייצור המחודש, כי הוא מספק לחברות הרכב או לרכבים בתיקון, חלקים תקינים או מתוקנים שניתן להשתמש בהם וכך חוסכים ייצור מחודש שלהם.
הרכב הישן או הלא תקין שלכם נחשב עבורם מכרה זהב, כי הוא עתיר חלקים ויתכן שרבים מהם יוכלו לשרת רכבים אחרים.
מכירת המכונית עבור חלקים מהווה אופציה נהדרת עבור בעלי רכבים שהוחלט להורידם מהכביש. ניתן לחסוך כאב ראש של מה לעשות עם המכונית הישנה לפני שעוברים לאחת אחרת ואפילו להרוויח עליה כסף. כן, כן, על המכונית הישנה שאין לכם מה לעשות בה.
בעבר היתה מדיניות ממשלתית לגריטת רכבים על מנת להחליף כלי רכב מזהמים לטובת מדינה ירוקה יותר וגם כחלק מהמאבק בתאונות הדרכים, אך כרגע מדיניות זו אינה על הפרק והאופציה היחידה שנותרה היא לגרוט רכבים בצורה פרטית אלא קונה רכבים לפירוק.

איך מקבלים תמורה וכיצד מגיעים למפרקים?
קונה רכבים לפירוק מוכן לשלם על החלקים של הרכב שלכם כשמגרשי רכב שקונים רכבים מהסוג הזה לרוב מציעים תגמול כספי הוגן בהחלט בצורת מזומן, צ’ק, העברה בנקאית או כרטיס אשראי.
אך עליכם לבחון מהו הערך המשוער של הרכב במכירתו לצרכי פירוק, כי לא קיים מחירון קבוע וידוע בשוק כמו שקיים בשוק מכירת רכב יד שנייה.
אפשר כמובן להתייעץ עם מספר מגרשים ולבחון הצעות מחיר שמושפעות לרוב מסוג הרכב, שנת יצור, מצבו של הרכב וכדומה.
מכירה לפירוק תחסוך לכם הרבה משאבים ובעיקר זמן ואנרגיות בהשוואה למכירת הרכב לאדם אחר, שירצה לראות את הרכב, לקחת אותו לסיבוב מבחן וינהל מולכם משא מתן.
חברות שקונות לפירוק כבר מכירות רכבים מכל הסוגים וידעו להעריך בתבונה כמה שווה הרכב. מעבר לכך, אתם עושים מעשה טוב למען כדור הארץ ויכולים למנוע זיהום שכרוך בייצור או לקיחת משאבים לטובת ייצור רכבים חדשים.
קונה זה חוסך לכם את הטרחה של הצגת הרכב וניהול תהליך מכירתו תמורת סכום שהוא לרוב פעוט.
בנוסף, בכל הנוגע להבאת הרכב אל המפרק הרי שמפרקים רבים מודעים לקושי שטמון בהסעת רכב ישן ולא בטוח ומספקים שירותי גרירה מסביב לשעון בכל שעות השבוע כך שגם מהבחינה הזאת מדובר באופציה נוחה בהחלט של הבאת הרכבים אל מגרש הפירוק, מבלי שתצטרכו כלל להסתבך עם הבאת הרכב.
ניתן לחפש קונה רכבים לפירוק ברשת ולהסתמך על המלצות וחוות דעת או לחפש קונה רכבים לפירוק קרוב למקום מגורכם, למרות שכאמור קונים אלה מאפשרים לרוב שירותי גרירה ברמה הארצית כך שהקרבה הגיאוגרפית לא בהכרח משחקת פה תפקיד.
עדיף לפנות למישהו מומלץ ואמין כדי שתקבלו תמורה בעד המכירה ותדעו גם שהרכב מפורק למטרות שדרוג של רכבים אחרים.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים