חיפוש
 
לדף הבית >>     יולי לב, מייסד VixiV להיות רזים לתמיד >>

ללכת בעקבות ג`ונסון: המלחמה בהשמנה

 

ההבנה שהשמנה היא מחלה לכל דבר מתחדדת אצל ממשלות העולם, בעיקר כשהן צריכות להוציא כסף על הטיפול בה והמחלות הקשות שמתפתחות בעקבותיה. אז איך עושים את השינוי?

 

לפני שנתיים ממשלת אנגליה הכריזה על מלחמה בהשמנה והציגה תכנית שעל פי ההערכות עלות ההשקעה בה היא שישה מיליארד ליש”ט לשנה. על פי התוכנית יהיה איסור על שידור פרסומות למאכלים עתירי שומן, מלח וסוכר לפני תשע בערב, הגבלות שונות על פרסום מוצרים אלה, תפריטים במסעדות יפרטו כמה קלוריות יש בכל מנה וירוץ קמפיין שמטרתו היא לעודד אנשים לעסוק יותר בפעילות גופנית ולאכול בריא.

מגמה זו מתרחשת לא רק בבריטניה, בעולם מתחדדת ההבנה כי השמנה היא המגפה הכי גדולה עמה אנחנו מתמודדים כיום ויש לפעול לעצירתה. חשוב לזכור כי השמנת יתר היא אחד מהגורמים להתפתחות של מחלות כרוניות ולכן הבחירה לרדת במשקל היא עוד דרך להוריד את הסיכון ולדאוג באופן אישי לבריאותכם.  בישראל למשל בשנים האחרונות התווספו המדבקות האדומות על מוצרים שונים המזהירות מפני סוכר, שומן רווי ומלח ברמה גבוהה וכך אפשר לדעת מאילו מצרכים כדאי להיזהר.

נחזור רגע לבוריס ג’ונסון, ראש ממשלת בריטניה. ההחלטה שלו להילחם בהשמנה הגיעה אחרי שמשקלו העודף הקשה עליו בהתמודדות עם הקורונה בה נדבק, עד כדי כך שהוא אפילו הגיע לטיפול נמרץ. כידוע בקורונה הסגרים גרמו ללא מעט אנשים לעלות במשקל אבל לא הרבה יודעים שעוד לפני הקורונה בריטניה הייתה אחת מהמדינות המובילות באירופה מחינת אחוזי השמנת היתר. על פי הסטטיסטיקה באנגליה כשני שליש מהתושבים הבוגרים ושליש מהילדים סובלים ממנה.

ללכת בעקבות ג’ונסון ולחיות בריא

כיום ג’ונסון מקפיד על אורח חיים בריא ומדבר בראיונות לגבי החשיבות בכך שאנשים יקפידו על משקל תקין ויגנו על בריאותם. הסיפור של ג’ונסון וההגעה לטיפול נמרץ מזכירים סיפור ישראלי מקומי של יולי לב. גם הוא מצא את עצמו בבית חולים בעקבות ההשמנה הכרונית ממנה סבל כל החיים ואיימה על המשך חייו, בעקבות כך הוא החליט לבצע מהפך קודם כל אצלו ואחר כך להפיץ את הבשורה בקרב הישראלים וכל העולם.

לב ומומחים עמם החל לעבוד ביצעו מחקרים במשך שנים וחקרו צמחי מרפא וכך הושקה VixiV - פורמולת צמחים טבעית לחלוטין המורכבת משמונה מרכיבים, ללא חומרים משמרים, שרכיביה הייחודיים והמשובחים מובילים לתוצאות אפקטיביות.

אותה פורמולה פועלת במישורים שונים - בראש ובראשונה היא מעניקה תחושת שובע שתורמת רבות להצלחת תהליך הירידה במשקל. בנוסף היא מסייעת למשתמשים לצאת ממעגל הסיכון למחלות שונות היות וכל מרכיביה תורמים להורדת לחץ הדם, הסכרת, השומנים בדם והסטרס. בנוסף הם דואגים לניקוי כלי הדם ומחזקים את מהערכת החיסונית.

הכמוסה מורכבת מ-7 צמחים וחומצת שומן CLA שנחקרה רבות בשנים האחרונות ונמצאה כי היא עוזרת לגוף בשריפת השומן והירידה במשקל. שאר הצמחים פועלים יחד בסינרגיה מושלמת ומסייעים בהורדה ואיזון רמת הסוכר ולחץ הדם, הורדת שומני הדם, שיפור תפקוד מערכת העיכול, הפחתת תהליכים דלקתיים, אנטי אייג׳נג, הורדת סטרס וחיזוק המערכת החיסונית.

ליצירת קשר לחץ כאן

*הכמוסה הטבעית של VixiV מיוצרת במפעלים המאושרים על ידי משרד הבריאות הישראלי והFDA-  האמריקאי, בהשגחת הרבנות הראשית ונמכרים בבתי מרקחת ובתי טבע נבחרים.

**אזהרה: תוסף תזונה אינו תרופה. יש להיוועץ עם רופא. חל איסור שימוש לנשים בהריון, מניקות ולילדים.

C.D.R – בית למותגים מחוללי מהפכה!

דברו איתנו ב whatsapp   

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים