חיפוש
 
לדף הבית >>     יולי לב, מייסד VixiV להיות רזים לתמיד >>

מחלת הסוכרת- כיצד להתנהל איתה נכון

 

לחיות עם סכרת זה לא עניין פשוט, היא דורשת התאמה של אורח חיים מיוחד ובחירה בטיפול נכון. אז מה עליכם לעשות על מנת להצליח בכך?

 

סוכרת הינה מחלה כרונית שכיחה בישראל ובמדינות רבות ברחבי העולם (בעיקר סוכרת מסוג 2) העלולה להוביל למוות. האומדנים השונים מדגימים עלייה בקצב מדאיג כאשר ב-2025 הצפי הוא 319 מיליון חולים ברחבי העולם.

הכירו את הסיכונים

המזון אותו אנו צורכים נועד לספק אנרגיה לגופנו לאחר פירוקו במחזור הדם. הסוכר בניגוד לחלבונים ושומנים זקוק לעזרה להגיע אל התאים וזה תפקידו של הורמון האינסולין. גופו של אדם החולה בסוכרת סוג 2 אינו מפריש מספיק אינסולין על מנת להתגבר על בעיה נוספת ממנה הוא סובל והיא ההתנגדות של התאים לאינסולין. ככל שתאכלו יותר מזון המתווסף לשומן הבטני בגוף כך אותה התנגדות תהיה גדולה יותר.

משקל עודף עלול להחמיר את מצב החולה ולפגוע אף יותר באיזון הגוף. מעבר לכך, הסיבוכים הנובעים מהסוכרת מזכירים מחלת לב מכיוון שהם פוגעים בעורקים וחוסמים כלי דם לכן חשוב להוריד את הכולסטרול ולחץ הדם.

טיפים לאורח חיים נכון עבור סוכרתיים

ראשית מומלץ לעבור טיפול רגשי מכיוון שבזכותו הטיפול במחלה יכול להיות יעיל יותר. ידוע כי לחץ, בין אם הוא פיזי או נפשי מהווה גורם לעלייה ברמת הסוכר בגוף. יתר על כן, שינה לא טובה תשפיע  גם היא לרעה על המדדים של הסוכר ולכן חשוב לשמור על שינה רגועה ורצופה.

בנוסף, חשוב להיפטר מהרגלים רעים ולאמץ חדשים. דוגמא להרגל מזיק הוא עישון מכיוון שניקוטין נמצא כחומר הגורם לייצור מופחת של אינסולין והרגל טוב הוא פעילות גופנית העוזרת לסוכר לעשות את דרכו לתאים בגוף ללא תלות באינסולין.

כאשר מסתכלים על תזונה, לאורך השנים אנו מאמצים לא מעט הרגלים לא בריאים ולכן יש צורך לבנות תפריט יומי עם תזונה מתאימה יותר. אותו תפריט צריך להיות מבוסס על מספר ארוחות קטנות ביום ולכלול ירקות, מזונות המכילים אומגה 3 (למשל זרעי פשתן טחונים) ומזונות המכילים מגנזיום (ירקות ירוקים כדוגמת מלפפון, חסה או עלים ירוקים כדוגמת פטרוזיליה, כוסברה וסלרי). בנוסף יש להקפיד על שתיית מים מרובה.

מבחינת המזונות שיש להוריד מהתפריט הרשימה ארוכה וכוללת בין היתר מאכלים מתוקים, חטיפים מלוחים, בצקים, מוצרי חלב עם אחוז שומן גבוהה, פסטות ושאר הפחמימות המורכבות ובאופן כללי מזון תעשייתי מהיר.

 

האם קיימות תרופות טבעיות שיכולות לעזור?

כיום ישנם טיפול ותרופות שונות, חלקן מטפלות רק ברמה של הורדת הסוכר והמתקדמות יותר מתייחסים גם ללחץ הדם ולעודף המשקל. תוסף התזונה VixiV שמתבסס על חומרים טבעיים מעניק תחושת נמרצות ועוזר בהתנהלות עם סכרת בכמה רבדים:

-ניקוי כלי דם: תמצית עלי הזית שהקפסולה קשורה ברמות יותר נמוכות של סוכר ושומנים בדם ובכך תורמת לניקוי שלהם.

-הורדה של רמת הכולסטרול: צמח הקונג’אק, תמצית עלי הזית והכורכומין מורידים את רמות הכולסטרול בדם.

-איזון רמת הסוכר: תמצית עלי הזית מכילה אולפארין שזהו חומר שמאזן את רמות הסוכר בדם. כמו כן, הקינמון שנמצא בקפסולה נמצא כאמצעי למניעת עמידות לאינסולין.

-עזרה בירידה במשקל: הרכיבים מעודדים תחושת שובע ומפחיתים את החשק למתוק.

ליצירת קשר לחץ כאן

*הכמוסה הטבעית של VixiV מיוצרת במפעלים המאושרים על ידי משרד הבריאות הישראלי והFDA-  האמריקאי, בהשגחת הרבנות הראשית ונמכרים בבתי מרקחת ובתי טבע נבחרים.

**אזהרה: תוסף תזונה אינו תרופה. יש להיוועץ עם רופא. חל איסור שימוש לנשים בהריון, מניקות ולילדים.

VixiV להיוולד מחדש״!

C.D.R – בית למותגים מחוללי מהפכה!

דברו איתנו ב whatsapp   

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים