חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית חולון בת ים >>

כך תבחרי טבעת מושלמת עבורך

 

טבעת מעוצבת היא משאת נפשן של נשים רבות ובצדק. מדובר בפריט אופנתי טעון גם ברגש. הטבעות כיכבו לאורך ההיסטוריה במגוון חומרים בשלל ווריאציות, גדלים וסגנונות

 

טבעת מעוצבת היא משאת נפשן של נשים רבות ובצדק. מדובר בפריט אופנתי טעון גם ברגש.
הטבעות כיכבו לאורך ההיסטוריה במגוון חומרים בשלל ווריאציות, גדלים וסגנונות. 

טבעות מעוצבות מאז ועד היום
טבעות נקשרות לעוצמה, אהבה ומשדרגות את היד בטאץ’ מיוחד. הטבעת אוצרת עבר מפואר כשבעידן הפרהיסטורי נהגו ליצור טבעות מעצמות ומאלמנטים שונים מהטבע. המצרים הקדמונים כבר ענדו טבעות ממגוון אבנים שנשזרו בחוטי כסף או זהב ובתקופת האימפריה הרומית ענדו טבעות זהב משובצות באבני חן נדירות.
במרוצת השנים זכו הטבעות לפרשנויות יצירתיות ומסקרנות ביניהן טבעות אירוסין ונישואין וגם טבעות ליום יום אופנתיות, שתוכלו לרענן ולהחליף מעת לעת לפי אופי ההופעה, הלוקיישן והשיק המבוקש.
בין המגמות הבולטות כיום אפשר לראות נוכחות גבוהה של טבעות מכסף סטרלינג 925 העשויות מ-92.5% כסף טהור המצטיינות בעמידות גבוהה במיוחד ובאלגנטיות והודות לאלסטיות קל יותר לעבוד עם החומר וליצור ממנו עיצובים מעניינים.
כסף סטרלינג נחשב להיפואלרגני ולכן יתאים גם לבעלי עור רגיש. לצד כסף סטרלינג טבעות רבות עשויות מציפוי זהב, שאף הוא בעל תכונות רבות שמיצבו אותו כפופולארי.
מדובר בשילוב בין מתכות בציפוי זהב שיכול לעכב קורוזיה וצובע את המשטח בדרך בה התכשיט ייראה נפלא וכל זה במחיר אטרקטיבי למדי. הם גם עמידים וגם מגיעים בטווח רחב של עיצובים במראה והזהב אינו מתחמצן כי הוא עמיד בפני לחות ולכן יחזיקו מעמד בסביבות רבות. 

טבעת לכל סטייל
מההיבט העיצובי – ייחשפו בפניכם שלל דוגמאות ותבליטים ועיצובים מטבעות גדולות מאסיביות וגרנדיוזיות למי שאוהבת את הלוק הדומיננטי ועד טבעות מעודנות במראה מינימליסטי, קליל ואוורירי.
חובבות הלוק השכבתי בוודאי יבחרו חיבורים מעניינים ולשלב מספר טבעות ואפילו טבעות על אצבע אחת.
ישנן טבעות בעלות טקסטורה מעניינת מחוספסת ואחרות מבריקות. בולטות טבעות הכתר האלגנטיות ואלה מסוג קשת וכן טבעות בסגנון רטרו. כמו גם טבעות המבוססות על חוליות שזורות זו בזו לצד טבעות פתוחות למחצה.
אפשר לבחור טבעת לפי משקל, מידה וכן גוון שמשתלב עם ההופעה או בעל אלמנט שממשיך את האלמנטים המופיעים על גבי הבגדים כמו כוכבים, לבבות או אלמנטים בהשראת הטבע.
בשנים האחרונות התחזקה נוכחותן של הטבעות בעלות העיגולים האתניים וכן קישוטים באמצעות זירקונים שקופים ושכבות הנפגשו זו עם זו אחת על השנייה.
לצד טבעות מודרניות במראה תעשייתי מככבות גם טבעות עתיקות כמו אלה בגוון מושחר מעט או טבעות עם מטבע של פעם.
הצורניות אף היא מפתיעה ומרגשת מטבעת בצורת וי ועד טבעת עם כדורונים בתוכה וכל אחת תתחבר לאסטרטגיה אחרת: יש מי שיעדיפו לשלב בין מגוון טבעות שמתכתבות באותה השפה העיצובית זו עם זו ואחרות בין טבעות שונות על יד אחת.

טבעות איכותיות שתאהבו לענוד
בבחירת טבעות שתאהבו כדאי לשים לב לחומרים מהם עשויה הטבעות ובמיוחד ללא ניקול ועמידות למגע עם מים. מידת הטבעת, משקלה ואם יש תוספות ממה הן עשויות וכן האם מדובר במותג מוביל שמציע גם אחריות.
מותג התכשיטים האהוב TZUFA מציג קולקציות ייחודיות מתחלפות של טבעות מכסף סטרלינג או ציפוי זהב כולל טבעות עם זירקונים בהיצע מסחרר של סגנונות וכן טבעות אמצע כולל טבעות זרת דקורטיביות. ניתן להתרשם גם מלקוחות שמשתפות תמונות עם הטבעות וליהנות מרכישה מאובטחת ומוצרים איכותיים במחירים שאסור לפספס כולל מבצעים אטרקטיביים המתעדכנים מעת לעת. היכונו לקטוף מחמאות! 

אז למה אתן מחכות? כנסו לאתר TZUFA לקטגוריית טבעות ובחרו טבעת שתלווה אתכן...

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים