חיפוש
 
לדף הבית >>     דבורה אושפיז >>

לימונים דיגיטליים מתוקים מיין

 

מי  שלא טעם מימיו לימון מתוק, אז תירגעו, אין צורך לנסוע רחוק, זה כאן ממש בדמות קבוצת הלימונים הדיגיטלים שבארגון הנטוורקינג ביז. תקפצו לבקר..

 

כשהתלבטתי לפני שבוע היכן להתארח באחת מקבוצות הזום ערב של ביז, לא היססתי לרגע ובחרתי אמש בקבוצת הלימונים הדיגיטלים אותה מנהל בהומור מעקצץ יוצא דופן בחביבותו, טומי פדן המוכר גם כאיש הסרטים המיתולוגי. עכשיו תוסיפו  את  איריס לביא איתה אני צועד כבר מס’ שנים בשפע (לעבר) ובמיזם פורום המומחים, ואת חיה גולדשטיין אתה נפגשתי בעבר ב 1/1, והרי לכם החלטה נעולה על בריח.

באתי אומנם בגללם ואולם מס’ דקות ראשונות מתוך חצי שעה של מינגלינג זורם וחביב, הספיקו לי כדי ללהבין שהגעתי לסבבה של קבוצה, ללא קשר למכרים הוותיקים. הכל הלך בנועם, כולל משטר השמירה האדוק על משמר 60 השניות והקפדה על רישום מתנות איש לרעהו בצאט, למרות שפורים עוד רחוק. מתנות תמיד זה טוב...

המפגש עצמו חולק בכישרון רב למס’ משבצות, חלקן מרעננות שלא ניתקלתי בהן עד כה. בתום 60 השניות  שהנהלת ביז צריכה לשקול להעבירו ל 90 שניות, בהתאם למס’ המשתתפים במפגש. (לשיקולו של מנהל הקבוצה) תחשבו על זה...

ונשוב למפגש. בתום  הדקה, מדריכת ההורים אורנה טוקר, נתנה לנו שיעור ממאלף שנושאו איך ולמה לא לשפוט ילדים ואיך לקבלם כמות שהם. זה יעזור להורים ובודאי לילדים. 7 דקות מרתקות, שווה צפיה נוספת בהקלטה.

בהמשך נשאלה אורנה את 4 הקושיות ע"י אחת מהמשתתפות, וכך יכלנו כולנו להנות ולחוות עוד נתח  מאורנה המדהימה.

מכאן  לשלב הפרגונים  ולתיאור חוויות שתוף הפעולה והטיפולים  איש ל/מרעהו, לבסוף הגענו לאפיקומן... מי העניק למי מתנה.

המתנה שלי כבר בהכנה .ואשמח למתנה שאקבל, אבל לתת זה יותר כיף.. לא?

לילה טוב.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים