חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות רחובות - יבנה >>

מתחם כושר וחניון ציבורי חדשים ברחובות!

 

מתחם כושר פונקציונלי חדש הוקם בפארק צרפתי ולצידו חניון ציבורי לרווחת התושבים

 

אגף גנים ונוף בעיריית רחובות ממשיך בהקמת גנים ברחבי העיר: הפרויקט הוא שיתוף פעולה עם וועד הפעולה של פרויקט "צרפתי על הפארק" בשכונת רחובות הצעירה*

רחמים מלול, ראש העיר: "אנחנו ממשיכים להיות קשובים לבקשות התושבים, ולהתאים עבורם את המרחב הציבורי בעיר"

יניב מרקוביץ’, סגן ראש העיר: "אני שמח על שיתוף הפעולה הפורה עם התושבים שהוליד פינה יפהפיה בשכונה" *

הגנים הציבוריים ברחבי העיר ממשיכים להתחדש: השבוע הוקמו לציבור מתחם כושר חדש בשכונת צרפתי ברח’ שמשון צור בעיר, וחניון ציבורי פתוח לדיירים, בשכונת רחובות הצעירה – בהתאם לבקשת וועד הפעולה של תושבי המקום, בראשות אביהו שמחי.

מתחם הכושר החדש מתפרש על שטח של כ-380 מ"ר וכולל מתקן כושר פונקציונאלי, מתקן כוח משולב וסיבולת לב ריאה. כמו כן הוצבו בו מתקני כושר בדידים כמו אופני ספינינג, מתקן אופניים מונגש לבעלי מוגבלויות, מתקן דחיקת כתפיים, מתקן חתירה ועוד. משטח המתחם עשוי דשא סינטטי צבעוני ובטיחותי ובמקום הוצבו פנסי תיאורה.

כאמור בסמוך למתחם הפונקציונאלי, סללה העירייה אספלט והקימה מגרש חנייה לטובת תושבי האזור.

הגן  נפתח לשימוש הקהל הרחב, ומתאמנים תושבי העיר מוזמנים להנות מהמתקן החדש.

רחמים מלול, ראש העיר: "מאז שנכנסה הקורונה לחיינו, רבים מתושבי העיר מעדיפים לבצע פעילות גופנית באוויר הפתוח ולא בחללים סגורים, ומתחמי הכושר בשכונות עונים על הצורך הזה. אנחנו ממשיכים להיות קשובים לבקשות התושבים ולהתאים עבורם את המרחב הציבורי בעיר".

סגן ראש העיר, מחזיק תיק חזות העיר, עו"ד יניב מרקוביץ’: " אני שמח על שיתוף הפעולה הפורה עם התושבים שהוליד פינה יפהפיה בשכונה. אנו עומדים בקשר רציף עם כל וועדי השכונות ובאמצעות שיתוף הפעולה עם תושבי "צרפתי על הפארק" ובראשם אביהו שמחי תושב השכונה - הצלחנו לקדם ולבצע גם את הפרויקט הזה. אני מודה לתושבים על המשוב ובטוח שהם ייהנו ממתחם הכושר החדש והחניון הסמוכים לביתם".

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים