חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ירושלים והסביבה >>

קפטן ביתר ירושלים פותח בית קפה חדש!

 

קפטן בית”ר ירושלים, הכדורגלן אופיר קריאף, פותח בית קפה חדש בהשקעה של 1 מיליון שח בקניון הדר בירושלים.

 

 

קריאף על הפתיחה:  "אני שמח להביא לירושלמים  בשורות חדשות בניחוח חו"ל"

אופיר קריאף שחקן קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים,  פותח השבוע בית קפה חדש בקניון הדר בירושלים,   תחת השם:  סוויטס   (Sweets)יחד עם שני שותפים: ורד בלישה ואיש העסקים אחיטוב גץ.

בית הקפה של קריאף נפתח בהשקעה של כ 1 מיליון ₪, מתפרש על פני 30  מ"ר וממוקם בקומה השנייה בקניון. הקפה מעוצב  בסגנון בית קפה פריזאי מודרני,  בגווני פסטל נעימים.

בית הקפה החדש ממציע תפריט עשיר ומוקפד עליו מנצחת השפית אלונה פארוז. סגנון המנות הינו קינוחי פטיסרי המלווה בקפה המופק מתערובות קפה מהטובות בעולם.  בנוסף עורך המקום  בהזמנה מראש סדנאות פטיסרי וימי הולדת.

אופיר קריאף אמר על פתיחת בית הקפה: "כירושלמי אני נרגש לפתוח בירושלים בית קפה "בסגנון אחר"  אשר יתן לירושלמים טעם של חו"ל. החלטתי לפתוח את המקום בקניון הדר הממוקם בליבה של העיר ירושלים, מקום מרכזי המשלב בילוי וקניות אשר הפך בשנים האחרונות למוקד עליה לרגל לתיירות פנים ותיירות חוץ. לדבריו: "מדובר בבית קפה מוקפד עד לפרטים הקטנים ביותר ואנו נארח בו במהלך השנה הקרובה אושיות רבות מהארץ ומחו"ל".

לדברי לירון אלקיים מנכ"לית קניון הדר על הפתיחה: " אנו שמחים על מיזמים חדשים מצידם של פרסונות ירושלמיות מוכרות. הציבור הירושלמי אוהב את קריאף ומחובר לעשייתו. אין לי ספק כי בית הקפה יקבל אהבה רבה מלקוחות קניון הדר ואני מזמינה אותם לבקר ולטעום טעמים חדשים בניחוח פריז".

 

לפרטים נוספים: בר – דניאלה רייבנבך תקשורת: 03-6360000

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים