חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

אירוח לחג בבתי אבות לאזרחים ותיקים ללא עלות

 

לפני מספר ימים מ”מ יו”ר ועדת קליטה ולד קפוסטין העלה נושא חשוב, בנוגע לאוכלוסייה המבוגרת, שנשארת לבד בחגי תשרי. ביוזמת משרד הרווחה קיימת הצעה לאזרחים ותיקים להתארח 5 ימים בבתי אבות ללא עלות, על בסיס מקום פנוי.

 

משרד הרווחה מציע לאזרחים הוותיקים, שנשארים לבד בחגי תשרי להתארח באחד מבתי האבות ברחבי הארץ, על בסיס מקום פנוי, עד 5 ימים בחדר זוגי.

האירוח כולל ארוחות חג, פעילויות פנאי ותרבות וכל זה ללא עלות.

לדבריו של קפוסטין לא כולם מכירים ושמעו על אופציה כזאת ובתוך כך הוא פנה לסגן ראש העיר מוטי עג’מי, מחזיק תיק הרווחה וכך כתב במכתבו:

"בימים אלו משרד הרווחה מציע לאוכלוסייה המבוגרת, אפשרות של אירוח עד 5 ימים בחגי תשרי באחד מבתי האבות ברחבי הארץ. בבדיקה שעשיתי, כאשר התקשרתי למספר המיועד ובחרתי אפשרות מענה בשפה הרוסית בסופו של דבר הגעתי לדובר עברית שהציע לי להשאיר פרטים על מנת שיחזרו אלי. כמובן מי שלא דובר עברית, במיוחד איש מבוגר, לא מבין מה רוצים ממנו, סוגר את הטלפון. הוסבר לי שניתן לפנות גם ישירות לרשות המקומית ולקבל עזרה בנושא.

מתוך כך מבקש ממך:

  1. לפרסם את הקריאה זאת בכל האמצעים האפשריים.
  2. לתת מענה ועזרה בנושא גם לאלה שלא דוברים עברית."

את הפנייה הזו קפוסטין שלח גם לגב’ אפרת אברמוביץ’ שאחראית על תיק הקהילה. מלשכתה השיבו, שהנושא ייבדק מול מנהל הקהילה.

תגובתו של סגן ראש העיר ומחזיק תיק הרווחה מר מוטי עג’מי " אנחנו מפרסמים בכל הדרכים פייסבוק, ווטסאפ ואתר העירייה טלפון של הלשכה לאזרחים וותיקים ושם יהיו גם דוברי רוסית כמובן."

ובינתיים לידיעת ציבור האזרחים הוותיקים, למי שמעוניין ניתן לפנות לגבי הנושא למשרד הרווחה בטלפון  118 או בטלפון של הלשכה לאזרחים הותיקים בראשון 03-9547909.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים